emiisan

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Emma - 3 mars 2012 17:20

HEJ! XD Nu håller jag och min syrra på att spela wii :) awesome!! ;D


Fast jag tänkte passa på att göra ett litet kort inlägg nu, för att min syrra spelar "döda människor" som hon kallar de

och ropar "BITCH!!!!" till alla hon ser... hehe :)


Och ikväll så ska jag ju såklart sitta bänkad i soffan med godis, chips och drika m.m och kollar på Melodifestivalen!! ;D



VEM TYCKER DU SKA VINNA MELODIFESTIVALEN 2012??


Jag hoppas att Dead By April eller Loreen ska vinna!! :) Ja kommer rösta, rösta, rösta, RÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTA!!!!

Fast Dead By April gick väl direkt till finalen? Äsch, jag vet inte :)

Hejj råå!! /Emma :DD 

Av Emma - 3 mars 2012 15:48

(de gick inte att få fram bilderna när jag hade ridigerat dom :( )

 

  Haha min katt gillar banan xD

  


Av Emma - 3 mars 2012 15:39

Hejsan! :D Om ni undrar varför rubriken heter "yeey!

 

Idag så har jag, mamma, pappa, och min syrra varit på stan! Jag köpte inget för jag hittade inte nått...   

Men vi va iaf och fikade, då åt jag en toast med skinka, ost och tomat och drack en festis


Men jag tror att jag ska göra några bilder och lägga upp i ett annat inlägg, och då kanske jag gör en header oxå :D

Tycker ni att bloggen blev snygg, nu när jag har gjort om den lite? Ja blev iaf nöjd! :D


Men hejj råå!!

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards