emiisan

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Emma - 4 mars 2012 17:06

Hejsan! ;D Ja har absolut ingenting att göra!! Jag vill åka till backen ikväll, fast ja har typ ingen att åka med...

och de är ju inte så kul att åka själv! Fats jag måste  göra nått nuuu, så jag tror att jag får åka till backen själv ändå!

Man dööör ju inte av att åka själv, men de är ju roligare att åka med nån så man kan prata när man åker i liften! :)



Asså jag har inte direkt gjort nått på hela dagen, ja vill va med en kompis men ja kunde typ inte va med nån.. :/


Jag skrev ju imorse att min kusin Simon skulle komma hit, så han kom hit typ klockan 12 tror jag... Så jag har varit hos farmor och farfar en liten stund :)


hejdå!! /Emma

Av Emma - 4 mars 2012 12:37

Hejsan! :D Nu är jag hemma själv, för mamma är hos min mormor och morfar och min syrra är på stallet och pappa är hos farmor och farfar :D Fast jag tror att jag ska gå till farmor och farfar snart, för vi bor grannar med varan  


Men nu ska jag lägga upp dagens låtar:

Hoppas ni tycker dom är bra!! :D

Hejj råå! /Emmaaaa <33


Av Emma - 4 mars 2012 08:29

 
Av Emma - 4 mars 2012 08:15

Goodmorgon bloggen!! ;D Jag vaknade för typ 20 minuter sen :) Egentligen så hade jag säkert sovigt nu men dom där jävla fåglarna är ju precis utanför mitt fönster och piper! Fast de låter lite gulligt men.. <3


Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, är inne på facebook och kollar på bloggar    


Idag ska min kusin Simon och hans pappa Tomas komma hit :) Då tror jag att vi ska åka skoter eller åka till backen :D


Jag har inte fått en ända kommentar eller fråga på min blogg..! Så snälla kan ni kommentera/ fråga nått?  


Jag ska ha en frågestund på bloggen idag så då måste ni fråga på!! Ingen fråga är för dum!! :D  


  

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards