emiisan

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Emma - 5 mars 2012 14:45

Hej bloggen!! :D Jag kom nyss hem från backen   Nu är jag hemma själv, för mamma är på jobbet och pappa, min syrra, Tomas och Simon är ute och åker skoter!!


Jag ska skriva några saker som jag hatar: 

1. Justin "bäver"  

2. Spindlar

3. Gå till sjukhuset

4. ha datorförbjud (har aldrig haft de men...)

5. skolan

6. inte få vara med kompisar

Så de va typ bara dom sakerna som jag kom på :D Men nu ska jag lägga upp dagens låt och bild!

Om ni undrar vem de är på bilden så är de den BÄSTA och GULLIGASTE Cody Simpson!!   (de är han som sjunger på låten oxå) :D   

Hejj råå!! /Emmaaa!! :D


Av Emma - 5 mars 2012 09:16

Hej! :DD Nu har ja typ nyss vaknat, eller ja vaknade klockan åtta ;) Så ja ska typ äta frukost och så sen ska jag gå till farmor och farfar :)

Jag sitter och lyssnar på "The Only Exception" den där låten som jag la upp igår  


Men ja har typ inget mer att skriva om... Och igår så skrev ju jag att jag skulle fara till backen, men jag gjorde aldrig de för jag kom på att dom har inte öppet på södagkvällar, men idag ska jag åka! :D För jag gillar inte att åka skoter så jätte mycket, så medans pappa, Tomas och Simon åker skoter så tror jag att jag ska fara till backen, även fast jag typ inte har nån att åka med :)

Hejj råå!! /Emma <33

   

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards