emiisan

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Emma - 11 mars 2012 19:38

Hejsan! :D Nu har jag jätte tråkigt! Jag kom typ nyss in, för jag har varit ute med Ida ;)

Nyss kollade jag på Ponnyakuten! Jag är typ en "Ponnyakuten-nörd" så jag tror inte att jag har missat ett ända avsnitt! Fast jag tycker de är lite tråkigt att dom bara är i en halv timma! Tycker dom borde vara i en timma ^.^

 

                                          Jag ska lägga upp några bilder nu:

  

Där är mormors hund som heter Alta.

Där är en häst som heter Billy.

Där är en bild, från ett ställe som jag inte vet vart de är XD de är iaf i skogen ;)

 

Så de va ganska många bilder! Nu ska jag kolla på några bloggar!!



XoXo /Emma <33


   

   

   

   

   

 

Av Emma - 11 mars 2012 09:59

Hejsan! :D Visst kollade ni på Melodifestivalen igår? De gjorde iaf jag!

 

Jag hejjade på Dead By April och Loreen! Jag röstade på båda två oxå ^.^


                                             LOREEN VANN!!!!!!!!


Jag tyckte hon va jätte bra!   


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards