emiisan

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Emma - 18 mars 2012 18:06

Heejsan! <3 Nu har jag typ nyss kommit hem från Aylin! :) Jag har varit med henne typ hela dagen! :))

 

Vi va lite "busiga" för att idag så har vi hoppat studsmatta!! De va ganska mycke snö på den, men den tog vi bort! :D


Men har ni märkt att jag har gjort några länkar? Jag länkade www.epicfaiil.se och www.ytrenta.bloggplatsen.se


Men jag ska göra en till sen som heter www.storiesbyus.bloggplatsen.se



Av Emma - 18 mars 2012 07:09

Hej! :)) Jag vaknade för en liten stund sen, och jag kan inte somna om, fast jag är jätte trött!!


Så nu ligger jag med datan i sängen och bloggar :))


Igår så va ju farmor och farfar här, då kollade vi på Bröllopsfotografen! Jag tycker den filmen är as bra!!  

Men jag har inget mer att skriva om tror jag...

 Hejj råå! <3 /Emma <33

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards