emiisan

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Emma - 2 april 2012 08:38

Hejj bloggen! :) Idag så är jag hemma från skolan för jag är sjuk!!  Jag har lite feber, mår illa, har ont i huvudet och har jätte ont i nacken!! :(


Så nu ligger jag i min säng och myser med Willy och har spelat nord! Så jag tror att jag ska kliva upp snart och kolla på tv...


Fast först ska jag nog kolla på lite bloggar: www.epicfaiil.se och www.ytrenta.bloggplatsen.se


 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Igår så va jag med Tilde, och då åkte vi och kollade på skidskytte! Vi åkte buss dit :)

Och igår så va de ju 1:a April! Så därför skulle vi ringa till min mamma och busa med henne xD


Först tänkte jag säga såhär:

Mamma! Bussen har krockat och de är jätte läskigt nu!!!!!

 

Sen tänkte jag säga såhär:

Mamma! Bussen välte nyss och jag gjorde illa handen, de gör jätte ont!!!

Då kom vi på att man kanske inte ska busa om sånt, så vi ringde aldrig...

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards