emiisan

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Emma - 13 april 2012 18:54

Hejj!! :) Nu har jag typ nyss ätit middag (Vi åt ganska sent idag...) Men vi åt iaf korv och potatis :) De va ganska gott! :P

Så nu ligger jag på min säng och lyssnar på tv och kollar på lite skor och kläder på datan ;)


Men idag har jag typ inte gjort så mycket... Jag har typ bara suttit vid datan och spelat Sims, och cyklat! :D

Och föresten, när jag cyklade idag så hittade jag typ 15 maskrosor! (Stavas?) Fast dom va jätte små, men ändå :P

Och imorgon så ska jag typ bara gå på stan lite, och äta GOOOODIS!! <33  (Är typ beroende av godis!!)


Men nu ska jag lägga upp några snygga/ söta(Nästan alla är förstora för mig...)

  

 

Av Emma - 13 april 2012 15:45

Hej bloggen!! ;) Nu har jag typ nyss kommit in, för att jag har suttit ute på våran altan och solat! xD

Men asså de är as varmt ute! För igår så va de typ 26 grader varmt (i solen, våran termometer sitter i solen...)

Och idag så är de typ 21 grader varmt (de är oxå i solen)


Men idag så har jag och pappa varit och ätit på Sibylla! <3 De va jätte gott :D

Sen så åkte vi och handlade, eller pappa skulle köpa öl... :P

Sen så har jag bara solat!! Jag älskar att sola!!! <33


Men nu ska jag lägga upp lite bilder:

         

Av Emma - 13 april 2012 10:50

Willyregerar: Vem är du kär i? Favoritmat?

Jag svarar: Mouhaha, jag tänker inte säga vem jag är kär i :) Men min favoritmat är juh Tacooos!! <3


Elin: Hej! :) Hur mycket bryr du dig om ditt utseende på en skala 1-10? :)

Motivera varför! ;) PS. Fin header ;)

Jag svarar: Hej! :D Jag bryr mig ganska mycket om mitt utseende, kanske 6 eller 7 :)) Men jag vet faktisgt inte riktigt varför... :) Och tack (för att du tycker om min header)


Emmy: Hejsan! :D Va kul att du har en AWESOOME frågestund på bloggen! :) Men här kommer frågan: Har du Facebook? Och om du har de, så vad heter du? Jag skulle bli glad med ett svar!!!!

Jag svarar: Hej! ;) Ja, jag har Facebook men jag vill inte säg vad jag heter :)


Hanna: Vad är ditt favvo godis? :P

Jag svarar: Jag älskar typ allt godis, förutom lakrits xD Men mitt favvo godis är choklad! ;)


Emmy: Hej! :) Vad har du för mobil? Och vad VILL du ha för mobil? :)

Jag svarar: Hej! ;) Jag har en Xperia NEO som mobil, men jag skulle vilja ha en iPhone 4s :)


 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards