emiisan

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Emma - 1 maj 2012 19:42

Halloj!! xD Nu har jag spelat Nord :)

Och imon börjar skolan igen!! -.-' För vi har ju varit ledig nu i Måndags och Tisdags (idag)

Kommer bli ganska tråkigt att börja skolan igen... Men man måste juh!

 

Och idag har jag varit med Aylin :) Vi va mest hemma hos henne och hoppade studsmatta, sen gick vi ner på Konsum och pantade burkar och köpte glass!! :D (Jag köpte samma glass som jag la upp en bild på igår)

Sen blev de typ as varmt när vi skulle gå hem!! Vi höll på att dööö.... Så då fick vi först gå hem till Aylin så hon kunde byta om till T-shirt och ett par tunna byxor, sen hoppade vi syudsmatta lite. Sen gick jag hem till mig och åt middag och bytte om :)


Men nu ska jag kolla lite på tv!

Kram!! <3 /Emma :)

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards