emiisan

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Emma - 2 maj 2012 18:08

Hejj :D Idag har jag varit på skolan, och de va ganska drygt -.-' Men man måste juh gå...


Fast vi gjorde en sak som va ganska roligt! För vi gick till en annan skola som är ganska nära, och där så dansade vi!! Så då fick vi dansa Hipp Hopp (Stavas?) De va ganska kul :) Fast jag hade ganska ont i huvudet då... Tror att jag börjar bli lite sjuk...  


 Men efter skolan så va jag med Aylin!! :) De va ganska kul, när vi kom hem från skolan så åt vi några mackor och gick in på Facebook. Sen så spelade vi The Sims 3 Husdjur!! De är jätte roligt!! :D


Sen skulle hon gå hem, så då åt jag middag! Vi åt nån snuksig gryta, de va inte gott!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och på Fredag så är det disco!!! Så de MÅSTEEE ja gå på!! För att förra discot som va så kunde jag inte gå för att jag va sjuk :( Så på Fredag ska jag och Aylin gå på disco! Och de är klass 6:c som har de, jag vet inte vart! xD


Hejdå!! <3


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards