emiisan

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Emma - 6 maj 2012 17:16

Hejj! ;)


Idag har jag varit med Ida, först va vi hemma hos henne. Men då spelade vi bara Nord, sen va vi inne på hennes rum och höll på med ballonger xD Sen gick vi hem till mig :) Och när vi kom hem till mig så bakade vi. Vi bakade Banan och chokladkaka!! Den blev jätte god!!  Sen kollade vi på en film som heter Dark Floors! Den är jätte bra!! Fast ganska läskig... Men det är inte så konstigt! För filmen va från 15 år, och vi är bara 10


Men sen gick hon hem för att hon skulle äta. Så då gick jag ut och åkte sparkcykel på gatan! xD Fast de va inge kul...


Så nu ska vi snart äta,  vi ska äta kyckling ris och citronsås :)


Av Emma - 6 maj 2012 08:08

                                             Godmorgon Snyggingar!! :D

 

Nu ligger jag i sängen och har typ nyss vaknat... Men jag ville inte kliva upp (tycker de är för tidigt) Så därför bloggar jag lite i sängen!! xD


Idag ska jag nog inte göra nått särskilt (Stavas?) Jag ska typ bara vara hemma och chilla! ;D Eller va med en kompis, eller kolla på studsmattor!! För jag ska snart få en studsmatta!!!!!! Jag har tjatat på mamma och pappa i typ 3 år på att få en studsmatta men dom har bara sagt "Nej, du kommer bara hoppa på den i några dagar, sen kommer du juh aldrig hoppa mer!" Men nu ska jag äntligen få en!!! :D


Kramizz!! <3 /Emma :)

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards