emiisan

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Emma - 8 maj 2012 17:17

YEEEEEEES!!!!!! IMORRN FÅR JAG ÄNTLIGEN MIN STUDSMATTA!!! :D HAR JUH LÄNGTAT I FLERA ÅR PÅ DEN!!!  


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag efter skolan så for jag och klippte mig! ;) Jag blev ganska nöjd xD  Fast jag har typ inte färgat håret elr nått, utan jag har bara toppat de lite ( Säger man toppat? :o ) Aja, de kommer kanske en bild på den sen :D Men jag kommer iaf visa en bild på min studsmatta! ;D

 

Men idag så har jag juh varit på skolan, de va  ganska drygt!! Fast vi gick bara till 13:30 idag så de va juh bra!! :P


Nu ska jag logga in på Facebook :)


 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards