emiisan

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Emma - 11 maj 2012 18:43

Tjeenare! ;) Nu har jag nyss ätit middag, vi åt kebabtallrik!! :D De va jätte gott!!


Så nu lyssnar jag på "Starships - Nicki Minaj" Den är ganska bra tycker jag! Fast jag brukar inte lyssna på Nicki Minaj :)

Och idag så har jag juh varit hemma från skolan som jag skrev i morse, men jag når mycke bättre nu!! Fast Ida min kompis skickade (sms) till mig och skrev "Kan ja va me dej?" Men ja fick inte =/ Mamma tycker att ja ska "Tare lungt!" -.-


Och ikväll ska jag bara kolla på tv med mamma och myysa!! ;D För nu är de bara jag och mamma som är hemma, för min syrra och pappa är på en klassresa och dom skulle åka till Åre under helgen :D Fast jag vet inte varför pappa följde me... :o


Men nu ska ja spela nord!! :D

Jag vet att jag har lagu upp den låten förut, men den är såå bra! :D

 



Av Emma - 11 maj 2012 08:07

Hej snyggingar!! ;D


Nu sitter jag i soffan och ska kolla på tv, och jag myser med Willy!! <3 Idag är jag hemma från skolan för jag är jätte förkyld!  Fast de är juh bra att jag inte typ haf feber elr magsjuka elr nått :)


Jag ska snart göra lite te, för jag är så hes!!


Men jag har typ inget mer att skriva...

Idag ska jag juh bara vara hemma och typ kolla på tv och kanske sitta vid datan lite och bara myyysa med Willy! <33


Kramizz!! <3


 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards