emiisan

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Emma - 13 maj 2012 19:28

Tjeenare!! ;)<3 Idag har jag varit med Ida, de va ganska kul! Vi har typ hoppat studsmatta, spelat Msp (Moviestarplanet) och lite adra saker, men nu har hon gått hem


Och imon så ska jag juh gå på skolan, fast då har vi ute gympa! -.-' Asså de är väl okej med att vara inne, men jag gillar INTE att ha ute gympa!!   Vet inte varför, men vi har inte sååå länge o de är juh bra!! :D

Men nu ska jag gå och göra lite O'boy och mysa med mamma och Willy och kolla på tv, i min One Piece!! <3


Kramizz!! <3 

Av Emma - 13 maj 2012 10:35

Tv Eller Dator?                              Dator!

 

Godis Eller Chips?                         Båda...

 

Hamburgare Eller Pizza?               Pizza!

 

Justin Bieber Eller Selena?           Justin Bieber!

 

Sommar Eller Vinter?                     Sommar!

 

Syrra Eller Brorsa?                         Syrra!

 

Sony Ericsson Eller HTC?                Sony Ericsson!


Katt Eller Hund?                             Båda...

 

Dockor Eller Barbie?                       Ingen!

 

Facebook Eller Nord?                     Båda...

 

Coca Cola Eller Fanta?                   Coca Cola!

 

Jobba Eller Skola?                         Jobba!

KappAhl Eller Cubus?                    Cubus!

 

Smink Eller Glass?                         Glass!

 

Daim Glass Eller Plopp Glass?        Daim Glass!

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards