emiisan

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Emma - 17 maj 2012 19:00

Dagens artist är "Rammstein" och jag har aldrig lyssnat på dom, tycker inte dom va så jätte bra heller xD

 

Men de va en som ville att de skulle bli dagens artist så då tar jag juh den såklart!! :)

 

Men de skulle vara jätte kul om ni kommenterade Dagens artist nu, som vi ska ha imorgon!! :)


Några låtar av Rammstein:

Av Emma - 17 maj 2012 15:11

Hejsan!! :D Jag ska börja med Dagens Artist, och då så får ni kommentera en artist/ band som ni tycker är bra, som jag kommer lägga upp en låt av varje dag (Då ja kommer ihåg de) Men sen dagen efter så kommer jag att välja en ny artist :)


Så redan nu kan ni börja kommentera vilken artist jag ska ha idag :D

Av Emma - 17 maj 2012 13:53

Hej  :)


Nu ska jag snart äta lunch, vi ska äta korv med bröd (Säger man så?) Men de är bara jag och mamma som ska äta de, för Sandra och pappa har redan ätit


Och som jag har sagt typ 10000 gånger idag och igår så är jag juh ledig, så jag kommer bara vara hemma idag :)

Men de är ganska dåligt för att de regnar så mycket så dp kan jag inte gå ut och hoppa =(


Och jag brukar ju ha ridning på Torsdgara (Asså idag) Men eftersom att de är röd dag så har vi ingen ridning =(

 

Men nu ska Sandra kolla på Djungelns Drottnig på datan (Vi missade de när den va på tv)

Hejdå!! :)

 

Av Emma - 17 maj 2012 09:28

Tjeenare bloggen! <3 Nu har jag typ nyss vaknat, så då satte jag mig vid datan :)

Och idag är vi juh ledig så då kommer jag bara vara hemma och chilla! :D<3


Men nu ska jag lägga upp dagens låt, för de va så länge sen:

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards