emiisan

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Emma - 23 maj 2012 19:07

Hej :) Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och gör läxan! För jag har nyss kommit hem från Aylin :)

Men asså idag äre Onsdag (Som ni säkert vet) Och jag ska lämmna in min matteläxa och svenska läxa imon!!!

Och jag har inte ens börjat att göra läxan! Och matte läxan är ganska svår... Eller inte så jätte svår, men de är typ sånna här tal 3 x 3102=  (Asså "x" betyder gånger, men jag vet inte hur man gör på datan xD)


Men svenska läxan är iaf lätt!! :)

Fast om jag har läxa tills imon kanske jag inte ska blogga..? :P

----------------------------------------------------------------------------------------

Idag på skolan så hade vi Elevens Val, och då har jag bytt så jag har gymnastik! För förra gången (dom två första gångerna) Så hade jag bild, men Aylin ville inte vara enda tjejen i klassen som hade gumnatsik, så då bytte jag till de istället!! :)

 

Av Emma - 23 maj 2012 09:50

Hejsan! :D nu är jag på skolan och ska snart ha slöjd! xDJa bloggar med mobilen för första gången, asså på denhär bloggenOch idag har vi elevens val, och då ska vi ha gymnastik!! Med aylin <33Men nu ska jag ha slöjd ;)Hejdå!! :)

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards