emiisan

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Emma - 27 maj 2012 17:36

Tjeenare!! :D Idag har jag varit ute och solat typ hela dagen!! ~3

Jag har oxå varit ute och cyklat med pappa, och ätit mjukglass!! :)<3


Men nu så tänkte jag gå in och blogga lite.

Jag har inte så mycket mer att skriva om... xD


Jag kan skriva lite "info" om mig, för jag har juh sagt att jag ska göra de!! :)

  • Min favorit färg är ljus rosa
  • Min favoritmat är tacos
  • Jag har 6st kusiner
  • Jag har haft typ 10000 bloggar innan den här
  • Är galen i godis
  • Det första jag gör när jag sätter mig vid datan är att logga in på Facebook och bloggen :)
Kommer inte på mer! xD
Här är en bild på Willy när han klättrar i träd <3 :
 
Av Emma - 27 maj 2012 13:20

Hej!! :) Nu sitter jag ute och solar med Sandra ;)


Vi har kommit hem från kyrkan för ett tag sen för att Sandra har juh konfirmerat sig, så då skulle vi gå dit!! De va as tråkigt!  

Men jag skulle bara göra ett snabbt inlägg, så att ni vet att jag lever! xD

Nu så ska jag och Sandra spela Sims 3 Husdjur, sen ska vi typ äta mörgåstårta :)

Hejdåå!! :)

   

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards