emiisan

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 21 maj 2012 19:47

Tja bloggen!! :D<3 Nu sitter jag och spelar Nord och har nyss varit med min BFF Aylin!! <3

Hon följde med mig hem från skolan, och då hoppade vi studsmatta sen åt vi några mackor, sen skulle hÁylin på utvecklingsamtal klockan halv 5 så då följde jag med! xD Fast jag satt bara där utanför och ritade, sen när vi kom hem så fortastte vi att hoppa :) Sen skulle jag äta, jag åt fiskpinnar och potatis!!


Men nu har hon typ nyss gått hem...

Och nu när de är skola igen (Efter helgen xD) Så hinner jag inte blogga lika mycket!! :( Så därför kommer jag inte att ha nån Dagens Blogg den här vecka, fast jag kanske kommer ha en på Fredag! Men de är ändå ingen som har kommenterat! ;)


Ps. Aylins blogg heter: www.ayla-blogg.bloggplatsen.se så kolla gärna på den! :D

Men jag tror inte ja har nått mer att skriva om...

Hejdå!! :)<3

 

(De är min syrra som har tagit kortet på chokladen) 

 

Av Emma - 20 maj 2012 19:45

Hejsan! ;) Nu är jag ute och hoppar studsmatta!    (De här är ett tidsinställt inlägg)

Men för att ni inte ska ha så tråkigt medans jag är ute och har kul xD Så kommer ni få lite bilder:

   

Haha, jag ser ut som en ko!!


       

           

  

Av Emma - 20 maj 2012 17:50

 Heeei!! :D<3

Jag har seriöst inget att göra! -.-' Jag har så sjukt tråkig!!  


Så därför har jag inget att blogga om heller... Asså eftersom att mina inlägg är så himla korta och tråkiga, så skulle de va kul om ni kommenterade lite saker som jag kan blogga om! Men inte typ "Ta kort på vad du äter till middag" och sånna saker. Utan typ om ja ska blogga mer om Willy, eller om jag ska blogga mer om mig (Asså favvo färg, favvo smink och sånna saker) Eller typ om ja ska blogga mer om... Nord? Ja vet inte! Så därför vill jag att ni ska kommentera lite saker jag kan blogga om, så kanske min blogg blir lite roligare! ;D


Men nu ska jag gå ut o hoppa studsmatta!! :)<3

 

Av Emma - 20 maj 2012 12:46

Hejsan!! :D Nu är jag äntligen klar med min header!! Tycker den blev ganska bra, om de inte hade varit så liten!  


Men jag orkar inte göra en ny header just Nu, men snart ska jag göra en ny hedaer (För tredje gången!!) Som måste vara lite större! 

Och jag gjorde min header på en sida som heter: www.pizap.com Ja tror alla vet vad man gör där! xD

 

Av Emma - 20 maj 2012 12:33

Hej :) Jag hade nyss gjort en header som jag skulle ha på bloggen, o ja blev as nöjd me den!! Men sen när jag loggade in på bloggen och skulle "sätt dit den" Så gick de inte!! Jag blev sååå arg!! -.-'


Men jag ska göra en ny header och de MÅSTE funka nu!! Annars kommer ja va utan header...

 

Av Emma - 20 maj 2012 09:55

Hejsan alla söööta bloggläsare!! :)<3 Jag vaknade för ett tag sen, och då gick jag upp och kollade på tv och år frukost

Men jag har ju inte gjort så mycket idag, så därför jag jag inte så mycket att skriva om!

Fast Hanna kommenterade att hon ville ha Ariana Grande skulle vara Dagens Artist idag, så här kommer några låtar av henne:

Jag tycker faktisgt att hon va ganska bra ;)  

Av Emma - 19 maj 2012 17:31

Hej alla söta bloggläsare!! Jag fick en kommentar nyss och de stog en som den ville ha som dagens artist ;) Men jag hittade inte just den du menade på Youtube, så de blir bara Bruno Mars om du går bra? :)


Aja, här kommer lite låtar:

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jag gick aldrig på marknadsmässan idag så ni vet, men jag tror jag drar dit imorrn istället ;)

De är därför de inte har kommit några bilder

 


Av Emma - 19 maj 2012 09:46

Äre bara jag som tycker att de är as snyggt att ha rött hår? Asså inte typ röd/ orange utan riktig röd! xD

Och jag tror jag kommer passa ganska bra i rött hår, så därför tänker jag förga håret rött när "jag har blivit lite äldre" Som mamma säger -.-'


För jag blir så himla avundsjuk när typ alla på högstadiet går runt i rött hår!

GE MIG RÖTT HÅR NUUU!! Tack :)<3

Tror ni att jag kommer att passa i rött hår? :)

Skriv gärna en liten kommentar och säg vad ni tycker! ;)

Ps. Glöm inte bort att ni måste kommenter en Dagens Artist som vi ska ha idag!! :)

   



Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards