emiisan

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 19 maj 2012 09:24

Hejsan alla söta bloggläsare! :) Jag vaknade för inte så länge sen, eller jag vaknade typ vid halv 9 men ändå xD


Idag ska jag nog åka till stallet och kolla på när Sandra och mamma ska tävla (Dom ska hoppa!)

Sen ska jag juh såklart gå på Marknadsmässan! Hehe, jag vet att jag har skrivt så i typ 2 dagar, men ja ska juh faktisgt de! :D



Men jag har typ inte gjort så mycke idag, jag har bara kollat på tv och ätit frukost :) Jag kollade på den där nya "Shake It Up avsnittet!" Heter de så..?

Men nu ska jag typ logga in på Facebook, Spela nord eller Msp eller kollar på lite bloggar

Hejdå :)


Glöm inte att kommentera en ny Dagens Artist som jag ska ha idag!

 

Ps. På Msp (MovieStarPlanet) Så heter jag: Poplolli     (Har jätte många, typ Emiisan oxå) Så bli gärna vän med mig!! :D

Och på Nord heter jag _emma99_

www.moviestarplanet.se

www.nordgame.com             

Av Emma - 18 maj 2012 18:55

Hejsan!! :D Nu har jag nyss ätit, vi åt grillat :) De va jätte gott!!! <3

Så snart ska jag äta en munk som pappa köpte på marknadsmässan ;)


Har ni märkt att jag har ändrat lite på bloggen? Jag har ändrat lite färger, bytit profil bild, och jag tror att jag kommer ha en header snart oxå!! :D

 

Imorrn så ska juh jag och nån annan (Vet inte vem, om ja går med typ en kompis elr mamma och pappa...) Gå på marknadsmässan! Hoppas jag hittar saker som jag kan köpa :) Då kanske de kommer en bild på se, fast bara kanske!!


Nu ska jag lägga upp en låt av Dagens Artist:

Glöm inte bort att kommentera en ny artist tills imorrn ;)

 

Av Emma - 18 maj 2012 16:34

Hej :) Idag så börjar våran marknadsmässa, här där jag bor! xD (Tror den började idag...)


Men jag tror att jag kommer gå på den imorrn istellet (Stavas?) Och då ska jag åka massa karuseller, köpa godis, kolla på kläder (Dom har kläder där som dom typ har gjort själv?) Och kolla på djur, kanske rida ponny ridning oxå? Om de finns xD Och mycke annat!! ;)

----------------------------------------------------------------------------------------

Så nu sitter jag och pratar med en kompis på Skype och väntar på att maten ska bli klar! Vi ska grilla!! De va så länge sen  vi grillade  


Kom ihåg att redan Nu kan ni kommentera vilken Dagens Artist ska vara ;)<3


Här kommer en låt från dagens artist, Justin Bieber:

   



Av Emma - 18 maj 2012 14:52

Hej :) Dagens artist som jag kommer ha idag är Justin Bieber! Han är inte direkt min största idol, men jag tycker inte heller att han är dålig ;)<3


Nu kommer några låtar av han:

Av Emma - 18 maj 2012 10:51

Hejsan!! :D Jag ville bara säga godmorgon, fast de kanske är lite sent?! Klockan är ju 11 xD

Idag är jag och Sandra (Min syrra) Hemma själv hela dagen, för att mamma och pappa jobbar men vi är ledig!!  

Så nu ska vi spela  Sims 3  Husdjur :D

Men jag har inte fått nån kommentar om dagens artist som vi ska ha idag, så de skulle va jätte kul om ni kommenterade en ny! :D Men här kommer en låt från gårdagens artist:

Så nu äre bara att kommentera en ny artist som vi ska ha idag!! :D

Av Emma - 17 maj 2012 19:00

Dagens artist är "Rammstein" och jag har aldrig lyssnat på dom, tycker inte dom va så jätte bra heller xD

 

Men de va en som ville att de skulle bli dagens artist så då tar jag juh den såklart!! :)

 

Men de skulle vara jätte kul om ni kommenterade Dagens artist nu, som vi ska ha imorgon!! :)


Några låtar av Rammstein:

Av Emma - 17 maj 2012 15:11

Hejsan!! :D Jag ska börja med Dagens Artist, och då så får ni kommentera en artist/ band som ni tycker är bra, som jag kommer lägga upp en låt av varje dag (Då ja kommer ihåg de) Men sen dagen efter så kommer jag att välja en ny artist :)


Så redan nu kan ni börja kommentera vilken artist jag ska ha idag :D

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards