emiisan

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Emma - 9 juni 2012 21:27

Hej ;)) Jag har typ nyss kommit hem för att jag, Sandra, Elin och Oskar (Elin och Oskar är mina kusiner) Vi har spelat fotboll! :D


De va jätte kul! Fast jag har as mycke träningsvärk i mitt ben (Vet inte vad jag har gjort...) Så därför va de ganska jobbigt att springa, så då stog jag mest i mål :)

Sen när jag kom hem så satt mamma och kollade på tv (Vet inte vad pappa gjorde) Så då tog jag fram chips, men de fanns seriöst inget att kolla på! Förutom dethär: Fotboll, fotboll, fotboll och FOTBOLL!! Asså seriöst!! Antingen så är de fotboll, eller så är det hockey på tv:n!! Asså jag tycker de är ganska kul att Spela fotboll, men inte att kolla på fotboll på tv:n, men, men...

Vi ska iaf kolla på en film som börjar halv 10 så ja hoppas den är bra! :D


Av Emma - 9 juni 2012 14:24

Hejj! :D


Idag så har jag, mamma och Sandra varit på stallet för att Sandra skulle vara med i en hopp tävling som heter Sommar Skuttet!! Och då skulle man klä ut sig oxå, så då klädde Sandra ut sig till Magnus Uggla! xD


Jag tror de gick ganska bra, men jag såg inte riktigt när hon hoppade men ändå :)

Men nu ska jag äta lunch sen ska vi fara och köpa godis ;)


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards