emiisan

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Emma - 14 juni 2012 20:15

Tjeenare! ;D Nu sitter jag och kollar på 112 på liv och död, ja tycker de är ganska bra ;)

Jag ville typ bara säga de...

Jag är hemma själv, för mamma är på nån sak med jobbet, och pappa skulle åka ner till crossbanan (Han brukar åka cross, men jag tror han bara skulle dit o kolla lite) Och Sandra är nere på våran skola (Vill inte säga vad den heter) För hon och några av hennes kompisar och spela in typ nån musikvideo. :P


Fast Willy är juh hemma ;)<3


Men nu ska jag typ kolla på lite bloggar eller fortsätta kolla på tv eller nått.

Hejdå! :)<3

Av Emma - 14 juni 2012 18:03

Hejsan! ;) Jag har nyss kommit hem från ridningen. De gick jätte bra och vi fick välja häst eftersom att det är sista gången, så då tog jag såklart Lina! :)<33


Fast vi hade inte så bra väder... Det spöregnade hela tiden! Så jag va helt dyngsur när jag kom hem!! =/

Asså jag undrar bara, tar regnet aldrig slut? Hur länge ska de regna egentligen?

Jätte bra start på sommarlovet då...


Jag vill ha sool! Så man kan bada och sola och sånt!  

Men nu ska jag äta!  Pappa ska beställa kebaktallrik till mig och Sandra, så vi kan dela på den! :D


Av Emma - 14 juni 2012 14:15

Hejsan! ;D Nu är jag hos mormor och morfar och vi har nyss fikat. De va jätte gott! :)

Och idag har de regnat jätte mycket, och när vi skulle åka ner på stan och köpa fikat, så började det åska!! (Är typ as rädd för åska! xD)

Fast de va jätte lite, först kom det en blixt, sen mullrade de pytte lite en gång, sen slutade de. :P


Men vi har inte gjort´så mycket, vi har typ bara vaít inne eftersom att de har regnat så mycket. Fast vi gick ut med Alta, de är mormors hund :)


Nu ska jag kolla på lite bloggar ;)



Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards