emiisan

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Emma - 17 juni 2012 16:25

Jag ville bara säga Taaack för att ni kollar på min blogg! Ni skriver så många söta kommentarer och frågor! Jag tror inte att jag har haft en enda taskig kommentar! :)<3


Ni är bäst! :D<333

--------------------------------------------------------------------------------

Nu ska vi snart äta middag, jag vet inte riktigt vad vi ska äta... :P

Och idag typ vid klockan 18:15 så kommer Hanna och Therese! :D<3 (Mina kusiner) TJOHO!!! Har längtat as mycke! :D

Och jag har fått typ 6 kommentarer och en fråga, så TACK så jätte mycket för att ni kommenterar/ frågar till min lilla frågestund! :D Jag kommer svara på frågorna imon eller på Tisdag :)


Av Emma - 17 juni 2012 12:00

Hejsan! :D Imorse vaknade jag typ vid 9, så då gick jag upp och kollade på Sommarlov. Sen åt jag frukost ich satte mig vad datan. Sen har jag inte gjort nått mer! xD Jag har bara suttit vid datan och spelat Sims, varit inne på Facebook, och nu så bloggar jag, och jag har fortfarande på mig pyjamas! xD


Men jag bryr mig inte, för jag är hemma själv, och de är SOMMARLOOOOV!!!! <3333



Men jag har en liten fråga till er!

Tycker ni att jag ska ha så att man kan gilla min blogg på Facebook? Asså man loggar in på Facebook helt som vanligt, sen söker man på "emiisan" så kan man gilla min blogg där? :)

För jag tänkte göra det igår, men det kanske inte va nån som visste hur man gjorde, eller inte ville gilla min blogg på Facebook så jag gjorde inte de.

 

Så skriv en liten kommentar och säg om ni vill att man kan gilla min blogg på Facebook, men glöm inte att ställa massa random frågor till min frågestund! :D

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards