emiisan

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma - 1 juni 2012 22:31

Hejsan!! :D Nu sitter jag, Alva, Sandra och Matilda och kollar på Taitanic :) Amanda har oxå kollat på den, men hon skulle hem.

Fast asså jag kommer juh inte på tv nu, för jag kände att ja måste blogga!! xD


Men ja ska nog kolla lite mer på Taitanic sen kanske jag går och lägger mig, för jag är ganska trött  


Och imorgon så kommer jag nog kanske inte att hinna blogga så jätte mycke, för att jag ska ner på stan och kolla på Crusing (Stavas?) Och Jag, Sandra och några andra ska ner på våran skola och göra en sak ;)

Fast jag kun juh göra ett tidsinställt inlägg nu! :D Fast ja orkar inte...

Vi får se!! :P


Men nu ska jag gå o kolla på tv! :)

GODNATT!!!! :)

   

Av Emma - 1 juni 2012 18:20

Hejsan!! :D Nu har jag nyss ätit, vi grillade 


Antigen idag eller imon så kommer jag att ha en frågestund, för de va så länge sen!! Men jag kommer lägga upp en bild idag/ imorgon så kommer en liten bild, och när jag laddar upp den bilden, så kan ni börja fråga!! :D

Och idag på skolan så hade vi ute gympa (Vi kommer alltid att ha utegympa nu är de är "sommar")

Och då skulle vi spela bännboll (Stavas?) Och nån sak då man skulle kaste en boll och göra nått... xD
De va inte sådär jätte kul, men man måste juh gå.


Sen efter skolan gick jag och Ida (Min kompis) Ner på Lidl och köpte godis!! Eller jag fick 5kr av Carro, så jag köpte en chokladkaka  

Sen gick vi hem till mig och gjorde typ ingenting!! xD Eller vi satt vid datan och pratade på Skype och gjorde nån film med min storasyster och hennes kompisar :P Fast Ida ville inte vara me så hon fick spela på min mobil ist

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards