emiisan

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma - 27 juni 2012 20:19

Hejsan! ;) Fick en massa frågor av en som heter Liza, så jag ska svara på dom nu:


Hej :) tänkte skriva några frågor du kan svara på :)
1. Favorit artist?      Har ganska många... Nicki Minaj, Justin Bieber, Sofijah, Eminen och många mer :)
2. Favoritlåt?    Schiit va svårt att välja en, så jag tar nog "Not Afraid", "As Long As You Love Me", och MÅÅNGA mer
3. Något VÄLIDT pinsamt du har gjort?  Haha, VÄLDIGT mycker jag gör är pinsamt! Kan inte komma på nått nu...
4. Några bra bloggar du läser? www.epicfaiil.se (alla i KussarnaBus) www.caty.nu och alla andra på min "Länkar"
5. Hur reagerar du på dina hatkommentarer? Jag har aldrig fått nån hatkommentar, men om jag skulle få en så raderar jag väl den. Tycker de är så sjukt onödigt att slösa tid på att skriva hatkommentarer!
6. Varför videobloggar inte du?     Jag får inte, men om jag hade fått hade jag gärna gjort de :)
7. Gillar du melon?          Jajjamensan :D<2
8. Har du en äckta One Piece?    Nej, men jag har en "o- äkta"
9. Kan du ha lite mer frågestunder? Gillar dom   Jodå, jag kommer ha en snart.
10. När kommer tävlingarna du skulle ha med Kussarna Bus? Ja  de ska vi, dom kommer snart.
11. Vad har du för ögonfärg?     Blå/ grön
12. DU ÄR SÅ FUUCKING SÖÖÖT!!! <333333333  Tack!! :D<3
13. När/ varför började du sminka dig?  Jag började sminka mig när jag typ gick i tra:an. Men då hade jag aldrig i skolan, utan då tog jag på mig lite mascara ibland om jag skulle på fest eller på hhelgerna och sånt. Nu sminkar jag mig ganska ofta. Inte riktigt varje dag, bara då jag orkar xD Men jag började sminka mig för att jag tycker de är kul med smink! Jag gillar att sminka mig och alla andra. De har jag alltid tyckt! Jag jag blir stor vill jag jobba med smink (eller kläder, tycker om de oxå) Att jag kanske säljer de och sånt. Och när jag va typ 4 så brukade jag alltid fråga mamma och jag skulle på typ kalas "Mamma, får jag ta på mig lite ögonskugga?" Och då tyckte jag att jag va riktigt fin! :D


...

Av Emma - 27 juni 2012 18:06

   Har skit tråkigt nu! Har typ ingeeet att göra! Och imorrn vet jag fan inte heller bad jag ska göra? Kommer väl förmodlingen bara hänga framför datan... O.o

Kan inte ni ge mig några tips på vad jag kan göra då jag är hemma själv? De behöver inte vada bara om att blogga om några speciella saker (För jag oskar nog inte sitta och blogga hela dagen) Utan några tips på vad jag kan göra då jag inte sitter vid datan. Fast de beror lite på vädret oxå... VILL HA SOOL OCH SOMMAR!!! :D

Av Emma - 27 juni 2012 13:42

Hejsan! :D Jag har nyss bakat kladdkaka, så nu väntar jag på att den ska bli klar. Jag tänkte lägga ut receptet:

Smält smöret i en kastrull. Blanda alla ingredienser och häll smeten i en smord, låg ugnsäker form.

Grädda ca 20 min. Kakan ska vara kladdig i mitten. Ugn 175 grader.


  • 100 g smör
  • 3 dl socker
  • 1½ dl vetemjöl
  • 2 ägg
  • 4½- 5 msk kakao

Av Emma - 27 juni 2012 12:00

Hejsan! Visste inte riktigt vad rubriken skulle heta, så jag tog bara nått ;)

Idag så är jag hemma själv, som ni redan vet. Så drf vet jag inte rintigt vad jag ska göra... -.-' Jag har iaf typ nyss ätit lunch, jag åt kräm. Jag kanske ska cykla eller nått. Eftersom att de är så soligt ute (Fast de blåser lite) Så borde jag juh göra nått annat än att bara hänga framför datorn och tv:n, jag har knappt gått ut idag! xD Fast jag satt ute och åt lunch, och när jag skulle släppa ut Willy ;)<3


Hmm... Har inte så mycke mer att skriva om... Ja är såå TRÅÅÅKIIIIG juh! =/


Aja, nu ska jag gå ut o cykla :P

 

Av Emma - 27 juni 2012 11:38

  

Av Emma - 27 juni 2012 09:05

Hejsan! :D Jag ville bara säga att även fast jag har bytit till blogg.se så kommer jag blogga här! Jag kanske inte bloggar exakt lika mycket här, men jag kommer ändå blogg om typ vad jag har gjort, Dagens Humör, KussarnaBus och sånna saker ;)


Men jag vill ändå att ni kollar på den här sidan ----> www.emiisan.blogg.se xD

Aja, nu sitter jag och kollar på Sommarlov. Fast de är typ inga bra program, så jag tog hit datan (till soffan) så nu sitter jag här och bloggar lite. :P Och idag så är jag hemma själv, för att mamma och pappa jobbar, och Sandra har sovit över hos mormor och morfar.

 



Av Emma - 26 juni 2012 16:51

Jag har juh tjatat as länge på om jag ska byta till blogg.se, och nu har jag gjort de!!


Jag kommer inte ta bort denhär bloggen, så ni vet. Utan kolla på denhär sidan istället -----> www.emiisan.blogg.se

Men om jag slutar blogga på blogg.se eller inte fattar hur man gör eller nått så kommer jag skriva de på den bloggen, så ni vet. :P

Av Emma - 26 juni 2012 12:56

  

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards