emiisan

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Emma - 5 juli 2012 19:59

Hejsan! :) Nu ska jag kolla på Sommar med Ernst. Haha, jag tycker de är as svårt att stava hans namn! Skriv jag rätt?! xD

Iaf, jag ville bara säga de :P
Det här blev ett as tråkigt och skit ointressant inlägg som ingen kommer läsa xD

Ni kan få en bild så ni överlever:

 



Av Emma - 5 juli 2012 19:29

Nu har jag nyss kommit hem, för jag har varit ute och sprungit. För jag har as DÅLIG kondis, så jag behöver springa lite ;)
Och bloggplatsen har juh gjort en app så man kan blogga från mobilen, så nu gör jag de :)
Så nu ska jag typ gå och duscha, sen kanske jag går ut och chillar i solen eller nått! :D

Av Emma - 5 juli 2012 14:50

 

1. Svara på frågorna i en kommentar

2. Skicka kommentaren, länka till din blogg (om du har någon)

Tävlingen avslutas måndag den 9 Juli! Vinnaren får en länk längst upp av alla i KussarnaBus bloggar i 4 veckor! :D

För att lättare svara på frågorna, kolla på alla KussarnaBus bloggar, www.strumpanthebest.bloggplatsen.se www.kuddens.bloggplatsen.se www.emiisan.bloggplatsen.se och www.opic.bloggplatsen.se .

   

Skynda er!! Asså eftersom att ingen anmälde sig, så lägger jag upp bilden igen :)

ANMÄÄÄL ER!!   

Av Emma - 5 juli 2012 14:26

HELLUUUE!!! :D Hihi, nu har jag nyss kommit in, för jag har varit ute och solat i två timmar! xD

Haha! Men de va för att de va så skööönt ute! De är typ inte ett ändå moln på himlen och jätte varmt. Men ve va oxå för att en liten kille som heter Ville kom till oss. Jag känner inte direkt han men.


(Jag låg och solade så jag såg han inte)

Ville: Hej! Vart är eran katt? :)

Jag: Eeeh... Han ligger där vid busken...

Ville: Jaha! Jag såg han inte

Jag: Nähä.


Sen en liten stund senare sa han:

Ville: Är det el i det här kopplet? (När Willy är ute så går han i ett jätte långt blått koppel så han inte kan rymma)

Jag: Haha, nepp! xD

Ville: Jag tänkte väl!


Sen så skulle han lära willy att HOPPA! För vi har hinder på våran gård som vi brukar hoppa över ibland.

Men de ville juh såklart inte Willy, så han sprang bara därifrån.

Jag: Jag tror inte att han vill hoppa.

Ville: Nähä...

Men han försökte ändå få Willy att hoppa

Sen gick han runt och bärde på Willy jätte mycket. Fast Willy tycker inte om så jätte mycket när man bär han, så han jamade jätte mycket. Men Ville skulle typ bara han...


Då sa jag såhär:

Jag: Du kanske ska släppa ner han om han jamar så mycket?

Ville: Okej.

Men då följde Ville efter Willy, vart han än gick! Och de tyckte juh han va skit jobbigt, de tycker väl alla? ;)

Så då sa jag såhär:

Jag: Jag tror att vi ska gå in nu.

Ville: Okej. Hejdå! Jag kanske kan leka med katten en annan dag? :D

Jag: Mm...

Sen gick vi in :) Jag tyckte så synd om Willy, för han ville juh vara själv. Men jag ville ändå inte säga till Ville...

Ps. Ville är 5 år (Tror jag)

 

Av Emma - 5 juli 2012 09:01

Hejsan! :) Asså ni kanske tycker de är drygt, att typ varje inlägg handlar om tävlingen. Men de är för att ingen har anmält dig än! Jag har kommenterat massa bloggar om att vara med i tävlingen, men ingen har anmält sig än. Och om ni bläddrar ganska lågt ner på bloggen, så hittar ni tävlingen. Och jag har länktat till den oxå i förra inlägget. De skulle vara SUUUUPER kul om några anmälde sig! :D För vem vill inte ha 4 veckors länkning av alla i KussarnaBus bloggar? ;) Får då kanske man får lite mer besökare på bloggen! Okej, vi kanske inte har lika stora bloggar som typp EpicFaiil, Caty, och alla andra. Men vi har väl några besökare iaf. Jag har faktisgt haft som högts 18 läsare tror jag... Eller de kanske va 20..? :D

   



Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards