emiisan

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Emma - 11 juli 2012 20:01

Som jag skrev tidigare idag, så bakade juh jag och Hanna snickers, så här kommer några bilder:

Av Emma - 11 juli 2012 17:28

Tröja - Kappahl
Byxor - Sportringen eller stadium?
Hår - två flätor (Hanna har gjort dom)
Smink - mascara, studio fresh

Av Emma - 11 juli 2012 16:12

Hejsan :)

Jag och Hanna har nyss bakat snickers! Eller de va ett tag sen, men... :P

Så nu håller chokladen på att svalna typ, de tar tuuusen år!   

Jag tog kort på den, så jag kommer lägga upp dom i ett annat inlägg, för jag vill ta meeer kort på den! ;)

Men minns ni när jag va på barnens dag? Iaf, då filmade jag lite som jag tänkte lägga upp, men de funkade typ inte...

För ena filmen va i typ 43 sekunder, men den blev typ 2 sekunder ist! :/


 
 

Av Emma - 11 juli 2012 13:01

Hejsan!

Nu sitter jag vid datan med Hanna. Hon har sovit över här, och jag tror hn ska sova här inatt oxå :)

Idag så gick jag och Hanna till Ida (Min kompis) Och lämnade några filmer till henne. Och vi försökte ladda ner två spel på datan, ett som heter "Woodii" Och ett som heter "My horse And Me 2" Men inget av dom funkade   

Jag har oxå gjort en ny sak till bloggen! Minns ni förut när jag hade skrivit klart inlägget, och sen la ja upp en bild som de stog typ "/Emma" På? Iaf, jag har gjort en ny sån. Fast ny står de "/Emiisan" Istället :P
Den blev mycket snyggare tycker jag! :D
Och det är fortfarande trååååkigt och regnigt väder! =( GE MIG SOMMAR NUUU! TACK!

Nån som kan nummret till sommaren? Jag skulle vilja beställa sommar typ... HELA LOOOOVET!!!    


 

PS. vad tycker ni om min lilla typ... "Slut grejj"? Hissa/ Dissa? :D

Av Emma - 11 juli 2012 09:41

Fick 3st frågor och 2 kommentarer när jag loggade in nyss!! TACK!!! :D<33


Ska iaf svara på frågorna nu:


Sofia: Hur får du till en så fin header/toppbild?

PS. I ♥ din blogg!!!!


Svar: Tack! :D Den som jag har nu har min syrra gjort till mig i Gimp. Men annars brukar jag göra dom på www.pizap.com men om man gör en header där, så blir den lite förliten...


Elin: Hur gör man så man kan få en så fin mus som man pekar med?     


Svar: 1. Gå först in på den här sidan http://www.cursors-4u.com/

2. Välj någon du gillar på "Categories"

3. Sen kopierar du den översta HTML-koden

4. Gå in på din blogg, gör en ny menyavdelning. Bocka av i den lilla rutan (Namnet på avdelningen ska inte synas i bloggen) När du ska välja typ av avdelning, så väljer du HTML-kod. Klistra in och spara, sen har du en fin muspekare :)


Marina: Hur gör man: Mitt betyg? Av bilder. Tex. meloner som du har.


Svar: Augusta  gjorde dom i Paint, sen när man lägger upp dom på bloggen så gör man dom i "miniatyr" så dom inte blir så stor :)


Hoppas ni blev nöjd med svaren! :D


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards