emiisan

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Emma - 13 juli 2012 19:06

           

     

   

 

Av Emma - 13 juli 2012 18:00

Jag har nyss kommit hem, för jag, Hanna, Therese, och Helena (Deras mamma) Har gått till affären och löpt godis. Eller jag köpte inge godis, för jag tog inte med mig pengar, men dom andra köpte godis, och jag ska köpa imorrn istället ;)

Så nu ska vi snart äta, vi ska äta lax :D

-------------------------------------------------------------------------------

Idag så har jag varit med Hanna och Sandra och imorse så fotade vi lite imorse :)

BILDERNA BLEV AWESOOOOME!! ;D Ni kan få se några bilder sen :)

 

Av Emma - 13 juli 2012 13:27

Om ni bläddrar ner lite, till min "Veckans Blogg" Tävling, så ser ni att jag ska bestämma en vinnare på Tisdag, men jag ska göra på Måndag istället! De är för att KussarnaBus kommer med en awesome tävling snart! :D

Vi tänkte typ ta den nån gång vid Tisdag, så jag flyttar tävlingen, (Veckans blogg) Och bestämmer en vinnare på måndag istället :P Men här är en länk till den lilla tävlingen som jag har nu ---> http://emiisan.bloggplatsen.se/kategori/187644-tavlingar/

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards