emiisan

Alla inlägg den 14 juli 2012

<3

Av Emma - 14 juli 2012 19:06

 

Av Emma - 14 juli 2012 18:53

Jag har nyss ätit middag, de va jätte gott :P

Men jag har en liten fråga till er; Tycker ni mest om när jag skriver något i fotoflexer, som en liten "bild" och lägger upp. Eller att jag gör ett vanligt inlägg? :D

För jag tycker de är as kul att göra bilder i fotoflexer! x'D


Men jag har inte så mycket mer att skriva om typ... Eller så ni veeet, vi (Asså min familj) Ska åka på typ "Semester" eller vad man ska säga, om typ 4-5 dagar, så då kommer jag inte blogga så mycket. Men jag kommer juh ta med mig mobilen, så jag kommer blogga därifrån. Men jag kommer inte uppdatera lika mycket så ni vet. :P

 

Av Emma - 14 juli 2012 15:34

Hej :) För ett tag sen så kom jag hem från stan, så jag har tait kort på vad jag har köpt så ni får se dom :)

Men jag glömde att ta kort på mitt fika... Men jag kanske kan ta nån bild från Google. Men här är de jag köpte:

     

De är ett par låga Converse! :D Jag har bara haft höga converse, så jag köpte ett par låga ;)

Jag köpte dom på Eurosko för 699 :-

Och här är de jag fikade, fast domhär bilderna är från Google! :

 

Av Emma - 14 juli 2012 11:25

   

Av Emma - 14 juli 2012 09:14

Hejj :) Nu sitter jag och kollar på sommarlov och vi ska snart äta frukost. Och idag ska vi gå ner på stan och typ fika på ett ställe, sen ska vi kanske bowla, men jag vet inte :P
Jag kommer nog ta lite kort då vi är på
stan. Typ mitt fika, om vi bowlar, och mitt GOODIS!! :'D
Nu ska jag fortsätta kolla på Sommarlov ;)

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards