emiisan

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Emma - 15 juli 2012 17:53

Som ni ser på rubriken, så är de sista dagen som ni kan anmäla er till min lilla tävling, Veckans Blogg!

De är ingen som har anmält sig än, men de skulle vara super duper kul om några anmälde sig! :D

Vad vinner man? Undrar ni säkert. Asså jag kommer juh såklart skriva i ett litet inlägg att typ "Den som vann veckans blogg är .....!!! GRATTIS TILL DIG!!!" Typ, så man ser vem som vinner. Men sen kommer man även få en länk i Menyavdelningen "Länkar". Där kommer jag länka er i 1-2 veckor!


SÅ DE ÄR SUPER DUPER KUL OM NI ANMÄLER ER!!! :D<33 Här är en länk till tävlingen -->

 http://emiisan.bloggplatsen.se/kategori/187644-tavlingar/

 

Av Emma - 15 juli 2012 11:20

Kofta - Cubus
Mjukisbyxor - Sportringen
T-shirt - Lindex (den synd inte... Men den är rosa)
Hår - utsläppt
Smink - inget

Av Emma - 15 juli 2012 10:02

1. En sak du inte kan lämna huset utan? Vet inte.. Mobilen kanske? :)


2. Favorit smink märke? Jag har ingen direkt favorit, men Maybelline New York är juh ganska bra!


3. Favorit blomma? Vet inte... Typ kaktus? xD


4. Favorit klädaffär? De är typ Cubus, H&m, Lindex, säker många fler, men jag kommer inte på några nu

 

5. Favorit parfymer? Jag använder inte parfym, för jag får typ röda "fläckar" då.


6. Högklackar eller låga skor? Högklackat! Fast jag har bara låga skor...


7. Får du bra betyg? Vi har inte betyg i skolan, vi kommer få de i 6:an tror jag


8. Favorit färger? Rosa, gul, turkos, och svart.


9. Dricker du energidricka? Nä..


10. Dricker du Juice? Ja, fast vi brukar inte köpa de så ofta


11. Gillar du att simma? Näe, sådär... Jag skulle inte direkt kunna tävla i simmning!


12. Äter du pommes med gaffel? Nepp, jag brukar äta med fingrarna :P


13. Favorit fuktkräm? Jag har ingen fuktkräm.. Vad är de?! xD


14. Vill du gifta dig senare i livet? Kanske :P


15. Blir du arg lätt? Haha, jaa! xD 


16. Är du på spökjakt? Nej..?

 

17. Några fobier? Spindlar, kommer inte på några mer..


18. Biter du på naglarna? Ja, ibland :P


19. Har du någon gång fått en nära döden känsla? Vet inte.. Jag tror de, typ när jag gungar! xD

 

20. Dricker du kaffe? Nej, men när jag va liten drack jag kallt kaffe! xD

 

Ni får gärna kopiera frågorna, och göra en egen liten tag :)

 

 

 

Av Emma - 15 juli 2012 09:15

Hejj :D Jag vaknade typ halv 9 imorse, så då gick jag upp och kollade på tv. Men de fanns typ inget att kolla på så jag 

satte mig vid datan istället ;)

Idag kommer jag nog bara vara hemma... Vi kanske åker till mormor och morfar och träffar våra kusiner? :)

Och igår så åkte Hanna, Therese och deras mamma hem. För dom har sovit över här. De va iaf jätte kul :D
Vi har varit på stan, hoppat studsmatta, suttit vid datan, kollat på film och mååånga mer saker, för dom va här ganska länge. :P Men jag har typ inget mer att skriva om, för jag har inte direkt gjort så mycket idag.

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards