emiisan

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Emma - 16 juli 2012 21:29

Hejsan! Idag kunde jag inte blogga så mycke, för vi (Asså min familj :P) Har varit på en liten typ Hamn eller vad man ska säga... Eller ja, de va ute på kusten ;) Så därför kunde jag inte blogga, och jag hann inte slänga in ett kort inlägg imorse heller, men nu kommer de ett inlägg! ;D Fast de är nog inte så intressant men.


Vi åkte dit typ vid halv 2 eller nått. Sen när vi kom dit så satte vi oss på typ några stenar och fotade, kände på vattnet, och fikade :) (Vi badade inte, för de va as kallt i vattnet, och vi hade inte med oss badkläder. Och de va inte så bra väder heller..) Sen åkte vi till ett annat ställe och köpte glass! Jag åt Mars ♥

Sen gick vi runt lite där, sen när vi va på väg hem så for vi in på typ ett "hotell" eller nått, där vi åt maaaat! xD

De va jätte gott! :D Jag åt typ nått kött, sen vare som strips fast dom va skruvade.. (As svårt att förklara!)

Sen vare typ sås och sallad till oxå. Sen åkte vi hem, så vi kom hem typ kvart över 8.

Men nu har jag skrivit ett as långt inlägg, som nog va ganskaaa ointressant...

 

Av Emma - 16 juli 2012 11:09

Hej! Jag tänkte visa min frukost.. xD ja vet inte varför men... Iaf de är fil, corn flakes och banan, och jag dricker Multivitamindryck ;) Ja jag vet - jag suger på att ta kort!

Av Emma - 16 juli 2012 10:32

Helluue! ;D Ville bara säga att jag är med och tävlar på Mimmi Naveed's blogg! :D
Den heter www.mimmiiiss.blogg.se ! Hon har jätte många läsere (Måånga fler än mig :P) Så ni borde gå in på den jätte gulliga bloggen och anmäla er!! :D<3

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards