emiisan

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Emma - 17 juli 2012 16:05

1. Jag stör mig as mycket på folk som stavar fel... xD

2. Jag är skit rädd för kryp! Om jag typ ser en äcklig fluga med typ 4 meters vingar så bah "GAAAH!!! DE ÄR EN FLUGA HÄR!! TA BORT DEN!!!"

3. Jag får alltid göra dom pinsamma sakerna!! (>.<)

4. Jag har aldrig varit utomlands

5. Varje gång jag gör ett inlägg är de såhär; Skriver en mening. Ser tex. en blogg på "Hajpa" och jag tänker typ "Den där bloggen verkar as bra! :D Måste kolla.." Så de tar typ 20 minuter för mig att göra ett kort inlägg

6. Jag hatar åska!!

7. Jag tycker att typ One Direction och Justin Bieber bloggar är skit tråkig att läsa... Fast jag tycker inte om dom så mycket men ändå :P

8.  Jag är typ beroende av Choklad Toffe xD ♥

9. Om jag tex. Sitter och kollar på tv och Willy är inne i köket, så kan jag få tårar (IBLAAAAND) För att jag älskar han så mycket! x'D ♥

10. Jag kommer inte på nått mer att skriva :)

 

Av Emma - 17 juli 2012 08:38

Som ni vet så ska jag och min familj på semester imon :D Men då kommer de inte bli så bra uppdatering så ni vet...

För vi kommer inte kunna ta med datorn dit. Men jag kommer blogga lite från mobilen, med Bloggplatsen Appen :)

Men de bli ändå inte lika bra uppdatering... Men jag kommer blogga typ då jag sitter på tåget, när vi är inne på hotellet, och sånna saker. Så jag kommer juh ändå blogga! Och jag kommer nog göra några tidsinställda inlägg oxå.

--------------------------------------------------------------------------

Idag kommer jag typ packa tills imon, och jag kanske åker ner till Biblioteket för jag måste lämna tillbaka min bok.

Men de är ganska soligt och varmt ute, så jag kommer nog va ute ganska mycke oxå! ♥

ÄNTLIGEN SÅ HAR SOMMAREN KOMMIT TILLBAKA!!!! För hela veckan har de regnat, och varit astråkigt väder, men nu är de soligt ute! :D<3

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards