emiisan

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Emma - 18 juli 2012 13:43

Hejsan! Nu har vi nyss checkat in till vårat hotell rum :) Mamma och pappa ligger och sover, Sandra kollar lite på tv, och jag smög ut i korridoren och kollade lite!! Asså jag va typ 3 år när jag va på hotell sist, så jag minns inte direkt hur de ser ut, så jag ville kolla lite ;) Men sen när jag hade kollar klart och skulle gå in till vårat rum igen, så glömde jag bort vilket nummer vi hade på dörren! Men jag hittade rätt :P
Idag har vi inte gjort så mycket, vi har gått och kollat på lite affärer och ätit lunch. Vi åt as god pizza :D Men nu ska jag packa upp lite ur min väska.

Av Emma - 18 juli 2012 06:38

Av Emma - 18 juli 2012 06:15

 

Av Emma - 18 juli 2012 06:00

Hej :) Nu sitter vi på tåget och ska snart åka!! ;) Ni kanske undrar vart vi ska, men jag får inte säga de...
Och jag är skit hungrig! För jag hann inte äta frukost imorse, och jag åt inget igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig.
Sen blir man juh bara ännu mer hungrig när alla andra som sitter typ bredvid oss äter massa godis och sånt... Men vi kanske köpa nått på tåget, annars så äter vi frukost när vi kommer fram :)
Men nu börjar vi åka!! Hejdå :))<3

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards