emiisan

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Emma - 23 juli 2012 17:41

Hejsan!
Nu sitter jag på tåget och äter en macka. Och alldeles nyss Rick jag en attack av "tråkius tråkius". Och då undrar ni säkert vad det är. Tråkius tråkius är en slags "tråkighetsjukdom". Den som drabbas av dessa attacker kan få uppsvullna kinder, sprängande huvudvärk eller nageltrång. Hahaha, närå! Men jag blev lite rastlös. Usch, baconet på mackan lämnar av sig en förskräcklig eftersmak! Nu känns det.bättre eftersom jag druckit lite vatten. Nu åker tåget i 64 km/h. SAKTA!!! Fast det är ganska inte så konstigt eftersom vi skulle stanna.
Status: Macka uppäten, tåget har börjat åka och gästbloggar om min otroliga resa till huvudstaden. Hahaha, gud va dramatiskt.
Nu åker jag under en tunnel och.jag får.ALLTID lock för.öronen (Iallafall för det mesta)
Vädret: Månlig
Vagn/plats: Vagn 2 plats 66
Intressan fakta? Inte så speciellt.

Nu orkar jag inte skriva mera.
Adjööööö!

Av Emma - 23 juli 2012 10:12

Hejj :) Vet ni vem som har namsdag idag?! :DD Haha, näråå ;)<3

Men ville bara säga att ni inte ska glömma att anmäla er till tävlingen! De är en som har anmält sig (asså på min blogg)

och de är juh super kul, men de blir ännu roligare om ännu fler anmäler sig! :D
Men glöm inte att skriva vad din blogg heter (om du har nån) Här är en länk till tävlingen emiisan.bloggplatsen.se/2012/07/21/8285776-tavling/ 


Idag ska jag nog bara vara hemma. Jag har iaf varit sjukt sugen på godis, och köpte inget i Lördags, så jag kanske cyklar ner till Ica och köper lite godis? :D 

Igår när jag skulle kolla på tv, så fanns de inget att kolla på. Så jag kollade om vi hade spelat in något program/ serie som jag kunde kolla på. Och då såg jag att nån hade spelat in en serie som heter "Livet utan dig". 

Så jag kollade på den, och de va jätte bra! Så jag kommer nog kolla klart på den idag 


Men nu ska jag gå och klä på mig.

 


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards