emiisan

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Emma - 26 juli 2012 16:48

Hejsan bloggläsaaare! :D Jag har typ nyss duschat, vi kom hem för ganska länge sen (Från sommarstugan).

Typ halv 3. Aja, jag skrev ju att jag skulle ta kort på våran sommarstuga, men jag glömde bort de. Sorry!

Men jag kan "beskriva" den lite ;)

Den är röd och ganska liten, oxå är de en vit altan. Sen är de ju gränmattan, som inte heller är så dunder stor. Där gräsmattan slutar, så är de en sjö! Med världens minsta strand, en halv meter kanske?

Sen har vi 2 andra små "hus" på gräsmattan, där vi sover. Sen har vi en röd liten lekstuga, där nån aldrig är, den är super snuskig (tycker jag) och man kan typ inte stå där inne, för de är så kort till tak. Typ. Sen har vi ingen toa eller dusch.

Om vi vill duscha, så får vi går ner till sjön och "duscha" där. Och om man ska gå på toan så får man gå på dasset..

Jag brukar oftast tycka de är skit Äckligt att gå på dass, men de är nytt där inne! De va väl de mesta tror jag?

Vi har några gummibåtar, en motorbåt, och en piltalva. Vi har oxå en grill med bänkar runt som är nere vid sjön, där vi brukar sitta och grilla korv eller nått på kvällen :)

Nu skrev jag as mycket om den! xD Men nästa gång vi åker dit, ska jag försöka komma ihåg att ta kort på den! ;)

 

Av Emma - 26 juli 2012 12:22

Hej :) Nu är jag och pappa i sommarstugan :D Vi har inte varit här så länge, kanske en halvtimme? ;) Men mamma o Sandra skulle inte följa med för dom skulle göra nått annat... Vi har iaf nyss åkt båt och ska väl fika snart. Nät vi åkte båt så va de en skit stor spindel som satt Bredvid mig!! Eller f va en med aslånga och smala ben :/
Men vi ska inte sova över här så ni veeet, utan vi ska bara vara här idag :)
Jag kommer lägga upp bilder på hur våran sommarstuga ser ut när vi kommer hem :D

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards