emiisan

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Emma - 27 juli 2012 20:36

Tröja ~ H&m
Shorts ~ Lindex
Smink ~ inget
Hår ~ utsläppt
Örhängen ~ Fick dom av en kompis när jag fyllde år

Av Emma - 27 juli 2012 19:43

Hejsan :) Idag blev de inte så bra update, jag har inte kunnat blogga... Men idag har jag och pappa varit på de nya badhuset och badat! :D Jag har aldrig varit där förut, och de har varit öppet ganska länge. Varför har jag aldrig varit där? Jo, barn under 13 år får inte gå dit utan förälder (Tycker jag är skit dåligt) Oxå är de skit dyrt! Asså pappa betalade ju när vi badade, och de kostade 100 kronor! På de förra badhuset, så kostade de 20 kr styck. Så de är ganska dyrt där..

Men jag är oxå världens badkruka! Jag brukar alltid frysa jätte mycket när vi badar! :o Men på de nya badhuset (Kan inte säga vad de heter :/) Så va de 29 grader varmt i poolen! :D Så jag kunde bada hur länge som hellst utan att frysa!!

Vi kom til typ vid 10, och åkte hem vid klockan två! Så de va suuuper kul


Sen när vi åkte hem så for jag, Sandra och mamma ner på stan och fika och kollade lite i affärer :)

(Pappa ville inte följa med) Jag åt en toast :) Men jag köpte inget på stan utan vi bara kollade lite.

Nu ska jag smaska i mig lite choklad och kolla på tv :3

 

Av Emma - 27 juli 2012 10:13

Hej :) Jag sovde ganska länge idag, halv 10 typ. Vissa kanske inte tycker de är så länge, men jag tycker de. För jag brukar vakna ganska tidigt... Igår så va jag, mamma och pappa på trollskoj i parken!

Sandra va oxå där, fast hon va med några kompisar. De va iaf ganska kul :) De va typ småbarn (asså dom va typ 4 år)

Som fick gå upp på scenen och sjunga! Haha, dom är såå söt! Vissa sjunger typ Bamse, och om några krokodiler och sånt :3 Fast Sara Varga sjöng oxå, sen va de några till, men jag minns inte vad dom hette... 


De började klockan 19:00 och höll på till 23:00 men vi åkte hem typ vid klockan 9.

När vi kom hem så kollade jag på tv;n ett tag. De hette typ Hell's Kitchen eller nått, de va ganska bra.

De va 2 avsnitt samtidigt (asså först ett avsnitt, sen när de va sjut så va de ett till) 

De va typ allt ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

DE ÄR ETT LITET BARN PÅ VÅRAN GÅRD SOM SPELAR FOTBOLL MED VÅRAN BOLL OCH JAG KÄNNER INTE HAN!!! 

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards