emiisan

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Emma - 28 juli 2012 18:42

Hejsan :) Idag har jag inte gjort så mycket.. Jag vet att jag alltid skriver så, men de är lixom för att jag inte gör nått...

Jaja, Nu sitter jag och äter godis och kollar på lite bloggar ;)
Men ni kanske tycker de va länge sen jag la ut Dagens Insperationsbild? Men de är för jag har nästan ingen insperation!
Fast de kommer ändå en Dagens Insperationsbild snart :D

Men egentligen, får ni nån insperation av mig? KOMMENTERA!
Jaja, nu ska jag gå ut och hoppa studsmatta (Y)

 

Av Emma - 28 juli 2012 12:18

Hej! Egentligen så skulle ju vi avsluta tävlingen idag, men de blev lite "problem" eller vad man ska säga, så vi kan inte rösta fram en vinnare idag, och inte på två veckor framåt. Så vi förlänger tävlingen 2 veckor!

Ni får gärna fortsätta att  anmäla er! =D<3

Av Emma - 28 juli 2012 10:34

Hejsan :) Jag vaknade typ 8:45 idag, så då klev jag upp och kollade på tv. Igår så va de ju Os på tv;n, så jag kollade lite på de. Egentligen så är jag inte direkt intresserad, men jag kollade bara för att Rolf- Göran Bengtsson skulle bära den Svenska flaggan på dendär paraden ;) Om ni inte vet vem de är, så är de Sveriges (Eller kanske världens?) Bästa hoppryttare! =D  Men iaf, då låg jag med pyjamas och mitt täcke i soffan och kollade. Men de gick fan inte att somna!

Jag va jätte trött, de sved i ögonen, och jag gäspade (Stavas?) Hela tiden, men ändå kunde jag inte somna!

Men nu ska jag gå och äta frukost ;)

 


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards