emiisan

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Emma - 2 augusti 2012 21:38

Hej :) Idag har jag inte kunnat blogga så mycket. Sorry! Men de är för att vi (Asså min familj) Åkte till ett ställe och shoppade! Jag kommer ta kort på de jag köpte, och lägga upp imorrn. Jag orkar inte göra de idag..

Aja, vi kom hem typ vid kl åtta, så då kollade jag och mamma på Ernst. Fast de va så tråkigt, så jag gjorde en videoblogg. Innan ni kommenterar; "GRRRRR, du säger ju att du inte får videoblogga!! Varför gör du en videoblogg då?!?"

Men jag brukar göra videobloggar med min mobil, fast jag lägger aldrig upp dom. De känns ganska onödigt, men jag kan inte sluta! Haha, förut hade jag gjort så många att mitt minne blev fullt! Jag kanske behöver en filmkamera? ;)

De va allt jag ville tror jag. Jag ska väl gå och kolla på Os med... Aaa, dom andra som kollar. Om dom ens kollar på Os? :P

Pussar!
 

Av Emma - 2 augusti 2012 18:20

Av Emma - 2 augusti 2012 11:49

                                                        HEJSAN! =D

Haha, näråå. :P Vad ska jag göra idag då? Inget. Asså seiöst, jag har nog varit sämst på att skriva inlägg nu under sommarlovet! Asså jag kanske har ganska bra uppdatering, men mina inlägg är suuuper korta och tråkiga.   

Men alla inlägg är typ "Hej :) Idag ska jag inte göra nått speciellt. Jag kommer väl bara vara hemma och ha tråkigt"
Buuh. Men sen när skolan börjar (Jag längtar INTE dit, men när den börjar) Så blir de nog bättre uppdatering :)

Asså då kanske jag skriver lite vad vi har gjort på skolaaan, efter skolan, och kanske lite innan? ;)

Men nu ska jag gå och äta pannkaka. MOUHAHA!! NI BLIR SÄKER JÄTTE AVIS NUUUU!! :DDD

Pussar!

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards