emiisan

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Emma - 7 augusti 2012 19:54

Av Emma - 7 augusti 2012 15:23

Hej :D När jag loggade in på bloggen nyss, hade jag fått en fråga av Movielizaa som undrar hur man gör en muspekare.

Jag vill bara börja med att säga att de är superduper dunder kul, att ni frågar mig saker! :D

Fast jag är inte så bra på att förklara, men ändå ;)


Man börjar med att gå in på en sida som heter www.cursors-4u.com (Eller så kan man googla på "muspekare till bloggplatsen", om du har bloggplatsen, för jag vet bara hur man gör en muspekare till bloggplatsen!)

Sen bläddrar man ner till "Categories" Och väljer vilken man vill ha. Jag tog min från cute!
Då du har valt vilken kategori du ska ha, och hur muspekaren ser ut, så klickar du på den.

Sen kopierar man HTML-koden (den Översta koden!) Sen loggar du in på dinn blogg, går in på inställningar, sedan menyavdelningar. Då ändrar du så att de står HTML-Kod. Sen klistrar du in din HTML-kod där. Men man får inte glömma att bocka av den lilla rutan där de står "Visa namnet i menyn". Namnet ska alltså inte visas i menyn! Sen sparar du, och då har du en muspekare ;)


De är jätte lätt, fast de kanske verkar lite klurigt... :P

 

Av Emma - 7 augusti 2012 10:47

HEJSAN ALLA FLICKOR OCH POJKAAAAR!!! :D

Hehe... Jag är lite överlycklig nu, för vi ska fara och bada på badhuset! :D

Ni kanske är typ "Oj Emma... Ni ska åka på badhuset "woooow"!" Men om ni skulle åka dit, skulle ni fatta hur awesome de är :))<3333

Men jaja, jag bloggae mer sen!

Pussar!

 

Av Emma - 7 augusti 2012 08:31

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards