emiisan

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Emma - 8 augusti 2012 19:47

Hej mina fiina! :) Nu sitter jag här och börjar känna mig sjuk. Eller inte sjuk, förkyld. BUUUH! :@

Nä, men jag är  teps i näsan, snuvig, och "pratar konstigt", typ hes... FUUUUUCK!

Men de kommer inga bilder på de jag köpte idag, jag orkar inte. De kommer inrgon :)

Nu ska jag ut och springa med pappa och mamma. :P

Puss och kram, skumbanan!

 

Av Emma - 8 augusti 2012 18:01

Hejsan! :D Jag gjorde nyss en tag som heter Look your worst Challenge (stavas?) aja nu ska ni få se före och efter bilder :)

Av Emma - 8 augusti 2012 16:15

Hejsan alla fina :D
Idag så har jag, mamma och Sandra varit på stan och shoppat!
Jag kommer lägga upp bilder på de jag har köpt, efter vi har ätit middag.
Ja vet att vi typ nyss va och shoppade, men vi hade inget att göra, så ja... :P
Nu ska jag fortsätta kolla på tv, victorius. Om de nu stavas så :P
Pussar!

Av Emma - 8 augusti 2012 08:55

Godmorgon bloggen! :D Igår skrev jag typ aldrig nått om vad jag skulle göra. Eller jag skrev att jag skulle på badhuset, sen aldrig nått vad jag gjorde efter. Men jag gjorde inte så mycket, eller inte som jag kommer ihåg...

Aja, när jag kom hem efter vi hade badat, så gick jag och satte mig vid datan, och mamma skulle åka till mormor och morfar, fast jag ville inte följa med. Sandra va hos våran kusin Elin som typ "sommarjobbade" på nått ställe, och pappa va på jobbet så jag va hemma själv. Fast pappa skulle bara jobba till fyra, och jag kom hem halv fyra så de va ju bara en halvtimma. :P Sen så va jag bara inne och kollade på tv och hade tråkigt. De va jätte tråkigt väder ute oxå, de regnade, bläääh! Och vi beställde pizza till middag, MUMS! ♥

Aja, idag kommer jag inte göra nått specieeelt.. Jag och mamma kanske ska åka ner till Jysk och köpa en ny kudde om mig!    För jag sover alltid med två kuddar, och ena kudden är jätte mjuk men den andra är hård...

Pussar!

   

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards