emiisan

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Emma - 9 augusti 2012 19:27

Hejsan :) När jag kollade på lite youtube videos på datorn, så såg jag en ganska läskig sims 3 youtube video!
Den heter "The Sims 3 - Creepy Baby" Om ni undrar. :P

Haha, vad tycker ni? :)

 

Av Emma - 9 augusti 2012 16:53

           

Nagelacket är från Studio Fresch, och kostade 39 :-

Kudden är från Jysk, och jag tror den kostade 180 :-

Boken lånade jag på biblioteket, så den har jag inte direkt köpt, men ändå. Den heter Tio Saker Jag Hatar Med Mig Själv

Av Emma - 9 augusti 2012 10:41

 

Willy är en busig katt på frya år. Han är en Ragdoll, och en Kille! Alla som träffar han när man är på promenad säger "Åååh, vilken fin katt, vad heter Hon?" När vi fick han va jag rädd för han. Jag trodde att han skulle attackera mig, och äta upp mig, om jag klappade han! Han älskar att vara ute på sommaren. Fast han är en usel jägare! Om han hittar en mus leker han med den tills den blir så rädd att den dör... Och han har aldrig fångat en fågel, förutom en som redan va död! Han är inte så kelig heller. Han vill aldrig ligga i ens knä, förutom när man han tagit "hans" fåtölj, som står inne i tv rummet. Och när han vill ha godis, sitter han först i ´nne i köket och jamar som en galning. Funkar inte det så börjar han att gosa! Då kan han gå flera varv och stryka sig mot en ben, och man kan sitta och klappa han hur länge som hellst. På vintern brukar vi åka spark med han. Då tar vi på han hans koppel och sele, så får han sitta på en filt, på sparken sen åker vi runt kvarteret.

När han va lite mindre, typ 2-3 år, så började han att dregla. Han kunde typ inte svälja sitt saliv, så han va alldeles blöt i pälsen. Då åkte vi med han till vetrinären, men när han va där så va allt som vanligt. Då dreglade han inte! Han äter det mesta, känns de som i alla fall. Han äter risifrutti, kattgodis, banan, vaniljvisp, vanlig kattmat, smör, ostkrokar, grädde och gurka och tomater. Han äter säkert massor av mer saker, men jag kommer inte på nått mer nu.


Nu har ni fått veta ganska mycket om mina underbara, fina, busiga, katt Willy! ♥

                 

   

Av Emma - 9 augusti 2012 10:08

Hejsan :D Imorse vaknade jag typ vid 9 så då klev jag upp och kollade på sommarlov.

Sen hjälpte jag mamma med datorn, för hon kunde typ intekomma in på internet... Men när jag förskökte va de jätte enkelt, bara att klicka på "internet - knappen" :P Sen gick jag och åt frukost.


Och igår så skulle ju jag, mamma, och pappa ut och springa. Men de va bara mamma som sprang, och jag och pappa cyklade. Vi cyklade typ inne i skogen, och förbi min gamla skola och sånt. De va skit drygt! *SVETTEN SPRUTAR*

Haha! xD Sen när jag kom hem så kollade jag på tv, och spelade kort med sandra.


Nu ska jag klä på mig, och ta kort på de jag köpte igår! :)

Pussar!

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards