emiisan

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Emma - 23 augusti 2012 15:34

Hejsan! För en stund sen kom jag hem från skolan, så jag har bara kommit hem, ätit 2 mackor, och lite sånt. :P

Och de har ju inte kommit några inlägg idag, för igår glömde jag bort att göra nått tidsinställt. :/

Men aja, imorrn är de ju fredag, så då ska kanske jag och Aylin åka på badhuset! Och jag ska kanske sova över hos henne om vi kan vara hos henne, annars kanske Aylin sover över hos mig! :D

Men vi kommer iaf hyra en film som heter Dark Floors (NI MÅSTE KOLLA PÅ DEN OM NI INTE HAR SETT DEN, FAST DEN ÄR FRÅN 15 ELLER 18 ÅR MEN SKIT I DE) Sen kanske vi kommer hyra några fler filmer oxå. Sen kommer vi sitta om mysa i våra one piece (stavas?) och myyyyysa med Aylins hund och äta chokladpudding och popcorn och de! :D<333

Pussar!

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards