emiisan

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Emma - 29 augusti 2012 19:33

Hejsan ;) Jag gick hem från Aylin vid klockan 18:00, för då skulle vi äta middag.

Så jag har inte gjort så mycket.. Ätit, sen har jag bara chillat framför datan. Mamma och Sandra är på stallet för dom skulle hälsa på Isac! De är en häst på ridskolan som dom ska sälja, om ni undrar.. ;)

Så nu sitter jag och myyyyser med Willy i min gosiga säng! xD<3 Haha, ja.. Och jag tänkte göra ett tidsinställt inlägg igår, som skulle komma upp idag, men jag hann inte :( Men då hade jag iaf tänkt visa vad jag köpte när jag va på stan med Aylin i Lördags! Jag köpte inte så jätte mycket, men tänkte ändå visa de ;) Och jag har fått två saker till mitt rum av mamma, som jag oxå kommer visa. Men de kommer ja nog visa imorrn.

Men ja har inte så mycke mer att säga, ville bara göra en snabb uppdatering.

Pussar!
   

Av Emma - 29 augusti 2012 15:57

Hej :) Nu är jag hos Aylin, jag följde med henne hem idag! Så nu sitter jag och bloggar med hennes iPhooone! :D Buuuh, ja vill oxå ha en.. :/
Vi har nyss ätit chokladflingor och mjölk!! :D MUUUMS!
Men nu ska vi väl göra nått, ville bara uppdatera lite ;)
Pussar!

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards