emiisan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 29 augusti 2012 15:57

Hej :) Nu är jag hos Aylin, jag följde med henne hem idag! Så nu sitter jag och bloggar med hennes iPhooone! :D Buuuh, ja vill oxå ha en.. :/
Vi har nyss ätit chokladflingor och mjölk!! :D MUUUMS!
Men nu ska vi väl göra nått, ville bara uppdatera lite ;)
Pussar!

Av Emma - 28 augusti 2012 16:16

Hejsan mina fiina! Jag vet att jag inte har bloggat nått idag, förutom Dagens outfit. Men de är ju skola :/

Ibland hinner jag göra några  tidsinställda inlägg på kvällen, men de kanske är typ ett inlägg..

Så jag vet, jag suger på att blogga! Men jag försöker blogga så ofta jag kan ;)


Men jaja, tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag! Först så va jag ju på skolan som vanligt. Vi började 08:25 och slutade typ 14:00. Men sista lektionen så hade vi gympa.. FUCK GYMPA! Men sen så gick alla tjejer, och typ 2st i 6:an, och en som går i 5a (eller 5b?) Hem till Ida, för att hon fyller 11 år idag! :D Så när vi kom hem till henne så öppnade hon alla paket, av mig så fick hon en sjal (stavas?) Och ett armband! Av dom andra fick hon typ en kompis bok, en "kaktus" av gurka med godis på, En as stor penna, en Justin Biber bok sem heter "Allt om Justin Bieber" och lite sånt. :P

Sen har vi ätit daim glass, korv, godis, hoppat studsmatta och sånt :)

Jag glömde ta kort på de jag köpte till Ida, sorry =/

Nu ska jag göra några tidsinställda inlägg till imorrn :)

Pussar!

 


Av Emma - 28 augusti 2012 07:47

Mössa ~ ?
Linne ~ Stadium
Kofta ~ Cubus
Mjukisbyxor ~ ?

Av Emma - 27 augusti 2012 15:42

 

1. När jag va typ 4 år så brukade jag äta kall blodpudding (typ ostekt), Kallt kaffe, och kall tomtegröt med socker.


2. Jag ääälskar baguetter som man doppar i  bearnaisesås.


3. Jag älskar Instagram!  Haha, är typ beroende av de, och varje gång jag vaknar lixom *IIIINSTAGRAAAAAM*


4. Jag är nog ganska störig i klassrummet.. Jag sitter alltid och skrattar fnissar med Aylin! Eller vi "fnissar" inte direkt, vi håller typ på att gap skratta, fast, mm ni fattar ;)


5. En gång så vaknade jag mitt i natten, av att jag trodde att jag hade en snigel på rumpan! Jag kutade ner till mamma och skrek (mitt i natten) "MAMMA, JAG HAR EN SNIGEL PÅ RUUUMPAN, TA BOOORT DEN!!!" Fast jag hade ingen..


6. Varje gång jag ska göra ett inlägg på bloggen, så tar de minst 20 minuter (om ja inte har brottom) För jag kollar alltid där de står "Senaste Klippen" Sen har jag typ 8  videobloggar som jag sitter och kollar på..


7. Om jag har ätit godis/ chips/ Popcorn, eller nått, på en lördag. Sen när jag vaknar på söndag morgonen, om godiset eller vad de är, står framme, brukar jag äta de som min "frukost". *busigt* :3


8. Jag älskar Lillabloggen's första videoblogg på Youtube! (Fast alla är ju as bra!!) Men jag kan kolla på den om och om igen och skriker av skratt!  (Ja, jag har lite "udda" humor..)


9. Jag Hatar våren!! Den är as lång, och de är typ bruna snöhögar överallt, de luktar konstigt, och är blött!


10. Jag ska gå och äta middag nu ;)

 

Av Emma - 27 augusti 2012 07:41

Kofta ~ H&m
Linne ~ Sportringen?
Mjukisbyxor ~ ?
Hår ~ uppsatt i två flätor
Smink ~ mascara, studio fresh
(mobba inte mitt ansikte på bilderna..)

Av Emma - 26 augusti 2012 20:23

Hej, nu sitter jag o kollar på solsidan med famiiiiljen! Vad ska ni göra ikväll? :)

Av Emma - 26 augusti 2012 17:27

Hej! Nu sitter jag vid datan, och lyssnar på lite musik och kollar lite bloggar ;)

Jag har typ gjort en egen "dans" (SOM JAG INTE TÄNKER VISA, FÖR DEN SUGER) Så nu heller jag på att svettas ihjäääl..

Men jag har mjukisbyxor och en T-shirt på mig...

Och imorrn börjar skolan igeeen D: FAN. Varför?! DÖ SKOLA, DÖÖÖÖÖ!

Och vi går till klockan tre, långdag!   

Men nu ska jag väl typ göra.. Nått? Jag kommer iaf göra typ ett eller två tidsinställda inlägg till imorrn :)

Och ni kanske ser att jag inte har gjort min 15 dagar på as länge, men jag orkar seriöst inte! Jag måste typ ta kort på allt, sen lägga upp de, och sånt.. Sen nu när de är skola så hinner jag inte. Så ni vet.

Pussar!

 

Av Emma - 26 augusti 2012 14:56

Hejsan :) Idag åkte jag, sandra och mamma till stallet och kollade lite.. Dom håller på att "renovera" där, som jag sa förut. De hade oxå kommit en ny häst dit, de va en skimmel (stavas?) :D Fast de va ganska stor, så jag kommer nog inte rida den på mina ridlektioner. (ridskolan börjar 3 september) 


Sen när vi hade varit där åkte vi till nån as tråkig affär, och där va vi minst 70 timmar!

Okej, kanske en halv timme, men de va ju sååååå tråkigt där..

Men nu ska jag ta kort på vad jag köpte igår är jag och Aylin va och shoppade :)


Ps. Jag har gjort en ny "/Emiisan" bild. Hissa/Dissa? :D

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards