emiisan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 18 augusti 2012 21:11

Hej! :D Imon är sista dagen på sommarlovet, för skolan  börjar på måndag!     

Fast de ska ändå bli ganska kul att träffa alla kompisar som man inte har varit med på heeela sommarlovet, och att börja i femman. :P Och jag vet att jag inte har gjort 15 dagar, på typ tre dagar, men jag har inte hunnit...

Men de kommer nog imon ;) Hoppas jag. För jag måste typ duscha, städa lite på rummet, och sånna saker.

Jag har nyss kollat lite på Sommar Krysset, men de va typ inte så kul, så jag satte mig vid datan.

Så nu ska jag kolla på Jockiaboi och hans vänner show på Youtube! Haha, dom är ju bara för awesome! :D


Pussar!

 


Av Emma - 18 augusti 2012 15:25

Hejsan ;) Idag så har jag varit nere på bryggan vid älven med Sandra och Moa. Moa sov över hos oss ;)

Men ja... Och nu har vi nyss kommit hem för vi har varit på Ica och köpt godis! Så nu ska vi kolla på Rosa på datorn.

Haha, vi har kollat på Rosa sen vi va typ 5 år, men den är fortfarande såå bra! ;D Vi har sett på nästan alla avsnitt typ 100 gånger, men vi tröttnar inte på dom!


Pussar!
 


Av Emma - 17 augusti 2012 19:25

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har typ haft fullt upp, så jag har inte hunnit :(

Imorse typ vid klockan 11, så cyklade jag och Sandra ner till Moa (sandras kompis) för att vi skulle till stallet

och hällsade (stavas?) På hästarna lite :3  Fast de va sååå tråkigt, för dom höll på att renovera i stallet, så vi kunde ju inte vara där inne, och de va inte så kul att bara stå och kolla på hästarna som stog i hagen, så vi va inte där så länge.

När vi cyklade hem så gick vi in till Moa ett tag och kollade på en film, jag minns inte vad den heter..

Sen åkte vi hem till mig. Eller jag cyklade hem, men sandra och moa åkte ner på Lidl och köpte chips.

Sen har vi inte gjort så mycket, suttit vid datan, ätit middag, kollat på tv, och hoppat studsmatta.

Men nu ska jag göra mina 15 dagar! Jag glömde göra den igår.. :/

Ni får ha de braaaa!   

Pussar!
 

Av Emma - 16 augusti 2012 19:08

Hejsan :D De är fortfarande jätte soligt och varmt ute! ÄNTLIIIIGEN!! ♥

Haha, näråå. Men jag ÄLSKAAAR sommaren! Om man inte älskar sommaren, så är de nått fel...

Jag ska kanske ut och springa snart, men de måste bli lite svalare först, annars kommer de vara en stor sjö av mitt svett när jag är klar.. :S Haha nä usch, vad äcklig jag är! FY EMMA!!

Men nu har jag tagit ut datan, så jag sitter ute på altanen och bloggar.   

Jag har väl inte att mycket att säga? ;)

Haha, de har tagit så lång tid att skriva det här inlägger (för jag har kollat på massa bloggar samtidigt) Så nu ska jag byta om, sen ska jag gå ut och springa.

Pussar!
   

Av Emma - 16 augusti 2012 14:54

Hejsan! Nu sitter jag, Sandra och Elin på bryggan vid älven och myyyser :D
De är jätte soligt ute, typ 30 grader varmt! <3 Här kommer lite bilder ;)

Av Emma - 16 augusti 2012 12:59

Linne ~ ?
Shorts ~ Lindex
Hår ~ Uppsatt i en hästsvans
Smink ~ Mascara, studio fresh, läppglans, kicks

Av Emma - 16 augusti 2012 10:29

Halloj! :D Nu sitter jag och kollar på tv, men de finns typ inget att kolla på, så jag tänkte blogga lite.

Idag kommer jag bara vara hemma och chilla! Mamma och pappa jobbar ju, så jag och Sandra kommer väl bara vara hemma själv, och ja, inte göra så mycket. :P

Jag vet att jag inte bloggade så super mycket igår.. Sorry! Men jag va ju hemma själv så då satt jag mest vid datan och tv:n. Men sen kom mamma hem på lunchen, så då åt vi lunch, sen sa mamma att jag kunde följa med henne till jobbet. Så då gjorde jag de (Mamma jobbar på sjukhuset, men hon skulle bara hålla på att svara i telefonen, och sitta vid datan igår) Så då åkte jag till hennes jobb. Men aa.. Så jag fick hjälpa henne med att typ stoppa in brev i kuvert (satavas?)

Och lite sånna saker. Sen kom pappa och hämtade mig vid halv 4, för då hade han slutat jobba. :P

Sen när jag kom hem satt jag bara och svettades, åt glass och lite sånt. För de va jätte soligt ute igår, nästan inga moln på himlen!   

Men nu ska jag gå och äta frukost.

Pussar!
 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards