emiisan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 15 augusti 2012 17:43

Hejsan ;) En sak ja stör mig på, är när vissa har tagit en bild på sig själv, och sen ritar dom över munnen eller näsan.. Varför ska man göra de lixooom? :P Eller så gör dom ett hjärta över näsan, sen skriver dom "Love" Där...

Jag tycker iaf att de är finare utan att man har ritat på bilden :D
Vad tycker ni? :D


Av Emma - 15 augusti 2012 14:07

Hej :) Jag hittade en sak som jag hade skrivit i min "dagbok" när jag gick i typ tvåan. Haha, "kära dagbok sid. 1" XD

Av Emma - 15 augusti 2012 11:41

Jag vet inte riktigt... Kanske typ, hur man bantar och sånna saker? Eller sport? :o Haha. Nä, men seriöst, jag vet inte. Jag kan ingenting om hur man bantar, eller sport! Och jag bryr mig inte om hur man bantar, jag är ju så himla smal, så då är jag väl mer intresserad av hur man går upp lite i vikt.. Och sport tycker jag är tråååkigt, fast inte ridning eller dans! (Är dans en sport..?) Men typ fotboll och hockey (stavas?) Är sååå damp tråkigt! O.o

Av Emma - 15 augusti 2012 11:17

Av Emma - 15 augusti 2012 09:40

Hejsan mina fiiina :) Nu sitter jag vid datorn och kollar på lite bloggar. Jag är hemma själv oxå, för Sandra skulle åka med en kompis till nån häst och rida. Och mamma och pappa jobbar.

Och när jag är hemma så gör jag seriöst iiiiingeeeenting! Förutom att sitta vid datorn, och tv:n ;)

Aja, nu kanske jag ska kolla på en film på youtube eller nått. :P


Juste! :D Haha nä, men idag ska mamma och sandra (eller ikväll då) åka ner på videoteket och hämta nått paket, så då ska jag följa med och kanske hyra en film  

 

Av Emma - 14 augusti 2012 18:09

Fluffy Boyy

Bubblan

Laliisch

Eva- lotta

Lars

Doodil Doodil Pojkeen

Maja

Lise - Lott

Wullu

Fetto klumpen

Fis korven

Lotta

Dooooodiiiiil


De är säkert tuuuusen tals till smeknamn jag har till han, men jag kommer inte på några fler nu. :P


Av Emma - 14 augusti 2012 10:41

Hejsan! Ni minns väl våran väldigt låånga, tävling som vi hade?! ;)

Vi har iaf valt en vinnare, och vinnaren är Carro!!  :D Hon har en blogg som heter ---> www.quiethell.myshowroom.se 


GRATTIS CARROOOO!! 


Hennes bidrag va - Om jag kunde trolla för en dag skulle jag trolla mitt rum till ett bollhav, min hund skulle kunna prata, och min katt skulle kunna spela tv-spel med mig :D Och jag skulle göra så jag aldrig mer skulle behöva städa eller få finnar :D Kramisar Carro


 

Av Emma - 13 augusti 2012 16:15

         

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards