emiisan

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Emma - 2 september 2012 19:22

Hejsan :D Jag vet, jag har bara bloggat en gång idag. FYYY SKÄMS EMMA!

Hihi, nä, men jag har inte hunnit. Imorse hade jag bajstråkigt. Jag satt i min fula pyjamas och gjorde ingenting.

Sen åt jag lunch och tog på mig några andra kläder.. Sen gick jag ut och cyklade lite. Okej, jag gjorde en videoblogg då jag cyklade.. Hehe ;) (Ja, jag gör videobloggar, men jag får inte lägga ut dom) Efter de har jag inte gjort någonting *host host* Men Moa, sandras kompis, kom hit. Och då spelade vi in en fiiiilm! Haha, den blev ganska awesome!
Vi kommer lägga upp den på Facebook iaf ;) Men vad handlar den om dåååe?! - DE VET INTE NIIII.

Men nu ska jag gå och ta kort på vad jag "köpte" (eller rättare sagt snodde) igår då jag va på loppisen på stallet :)

Pussar!
 

:/

Av Emma - 2 september 2012 12:48

Hej! Jag vet att jag inte har bloggat idag, men jag har seriöst inte orkat. Jag vaknade vid åtta imorse, så då gick jag upp och kollade lite på tv. Sen gick jag och spelade lite  Sims. Efter de ´har jag bara hängt framför datan..


Jag har inte gjort Nått idag! Jag har inte ens ätit frukost, och jag har fortfarande på mig pyjamas. Men jag orkar inte göra nått. jag kanske börjar bli sjuk?! :o Hoppas inte de.. Men jag har typ lite ont i huvudet, fryser, oxå är ja förkyld. :/

Men nu ska jag väl göra nått...

Pussar!
   

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards