emiisan

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Emma - 3 september 2012 20:06

Hej! Nu sitter jag och kollar på Robinson. Vilket jag hejar ni på? Vem tycker ni ska vinna Robinson? Jag hejar iaf på Leif! Vet inte varför.. Han är awesome.

Av Emma - 3 september 2012 12:43

Hejsan :) En sak som är bra med att vara sjuk, är att man kan bara krypa ner i sängen eller soffan med täcket, och kolla på film! De brukar iaf jag göra då jag är sjuk. Så just nu ligger jag med Willy och datan i min säng, och ska kolla på nån film :) Jag vet inte riktigt vilken film, vi får se..  :P

Vad ska ni göra/ har gjort idag? :)<3

   

 

 

Okej, jag ser ju bara gaaaanska ful ut i ansiktet på sista bilden... xD

Pussar!

 

Av Emma - 3 september 2012 09:34

Hej! Jag är inte på skolan idag, för jag är sjuk :/ Eller jag har inte feber eller nått, men jag är förkyld, har ont i huvudet och mådde illa imorse.. Men jag kanske går på skolan imon iaf. Så jag har inte gjort nått idag.

Jag har kollat lite på tv. Sen satte jag mig vid datan, nu ska jag väl kanske fortsätta kolla på tv, om de finns nått att kolla på. :P Jag hade ju kunnat gå på skolan idag, men jag orkade inte riktigt. Jag va ju inte så jätte pigg, och vi går till klockan tre idag. Och jag sa ju igår att jag skulle ta kort på vad jag köpte på loppisen på stallet, men jag kanske gör de ikväll. Jag vet att de alltid blir så då jag ska ta kort på vad jag har shoppat, men de är väl för att jag är lat..

Ps. Glöm inte bort att jag vill ha några tips på tävlingar, skulle vara kul om jag fick några tips! :)<3

Pussar!
 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards