emiisan

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Emma - 5 september 2012 19:30

 

 

Av Emma - 5 september 2012 18:20

Hej :) Förlåt för att jag bara har gjort ett inlägg idag.. :( Men idag vid typ halv fyra så kom Aylin hem till mig, men hon skulle bara lämna min läxa. De va typ Svenska, matte och Engelska.

Men nu ska vi väl snart äta middag. Sen efter maten (eller nu kanske?) Så ska vi göra äppelpaj till efterätt! :D Jag kommer lägga upp bilder och receptet sen. ^^

Nu ska jag göra en Hiss & Diss bild! :)

Puss :*

 


Av Emma - 5 september 2012 08:35

Hej! Jag ska inte på skolan idag heller, men imon så ska jag gå på skolan. Inte för att jag tycker skolan är rolig, men de ska ändå bli ganska kul. De är ju ganska tråkigt att bara vara hemma och ligga och kolla på tv, sitta vid datan och sånt.

Idag så ska jag ta kort på vad jag köpte på loppisen på stallet! :) Jag vill bara säga att alla grejjer inte va så jätte fina, men dom va ju gratis!    Sen kanske jag gör en Hiss & Diss eller dagens insperations bild.


Ni har ju frågat om jag inte kan börja videoblogga, så jag ska fråga mamma om jag får göra det, men om jag får de så kommer jag göra det på Devote! För jag vet inte hur man gör här på bloggplatsen..

Pussss, ni är bäst! :*


Ps. Glöm inte bort frågestunden, jag vill ha många frågor :)

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards