emiisan

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Emma - 6 september 2012 18:46

Hej :) För ett tag sen kom jag hem från ridskolan, de va jätte kul! Jag minns inte vad hästen heter.. Hehe..

Och imon så är de skolfoto på skolan. Alla säger typ "ÅÅÅÅÅÅHHHHHH, NEEEEEJ!! INTE SKOLFOTOOOO!! FUUUUCK. JAG SER JU FAN UT SOM EN KO PÅ BILDERNA!!!!!" Men jag tycker de är ganska kul.. ;)

Inte för att jag tycker jag blir bra på bilderna, de tycker jag värkligen iiiiiinte, men jag tycker de är kul och ta kort (Och jag vet - Alla bilder jag lägger upp suger.) Och jag tycker om när nån tar kort på mig.. xD

Jag kommer lägga upp bilder på vilka kläder jag kommer ha, och håret. Och imon efter skolan tror jag att jag ska vara med Aylin! :) Men nu ska jag gå och kolla på tv.

Puss :*

 

Ps. Glöm inte bort frågestunden!


Av Emma - 6 september 2012 15:33

Hej ;) Idag har jag ju varit på skolan, de är därför jag inte har kunnat blogga nått idag :(

Jag tänkte lägga upp dagens outfit imorse men jag glömde bort de... Så nu när jag kom hem så har jag bara ätit några mackor, och tänkte göra ett snabbt inlägg. För idag så börjar RIIIIIDSKOLAN!!!   TJOHOOOO!!

Okej, den började i måndags men jag börjar rida idag! Jag vet inte om vi kommer rida idag men jag tror (och hoppas) att vi ska göra det :)

Puss Puss :*

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards