emiisan

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Emma - 7 september 2012 18:58

Hejsan mina fiiin fina, nu sitter jag och lyssnar på lite låtar som jag typ lyssnade på för kanske.. 100 år sen. :P

Hur kunde man tycka att dom va bra? ;)

Fast vissa gamla Tokio Hotel låtar är ju ganska bra.. :)

 



Av Emma - 7 september 2012 18:11

Hej :) Idag efter skolan så va jag med Aylin så jag har inte kunnat blogga.

Idag på skolan hade vi ju skolfoto, och fyfaaaaan, jag kände mig som en gris när jag satt där och skulle fotas! >.<

Typ såhär sa han, då vi skulle ta kort typ "en och en" :


Fotografen: Hej! Dra fram håret över axlarna.

Jag: *Drar fram håret över axlarna*

Fotografen: Snyggt! Bra, men örhängena, dra fram dom oxå, så som du gjorde med håret.

Jag: Okej.. *"Drar fram" örhängena*

Fotografen: Super. Då kör vi! (Sen sa han hur jag skulle sitta; Upp med huvudet, kolla in i kameran och sånt) Och sen ler vi lite.

Jag: (jag tänkte: MEN GUBB JÄVEL, FÖR IN I HELVETE SER DU INTE ATT JAG REDAN LER?!?!) *Ler lite till*

Fotografen: Och sen ska vi va glad, le lite!

Jag: (Tänker: Gubbjävel. Fel på ögonen?) *Ler lite till*

Fotografen: bra *Klick klick*

Sen va de klart ;)

Men nu har jag nyss ätit middag, vi åt pizza! :D

Pusssss, ni är bääääst :****

 


Av Emma - 7 september 2012 07:40

Tröja ~ Kappahl
Jeans ~ Kappahl
Hår ~ Lockat
Örhängen ~ Fick dom i julklapp av mamma

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards