emiisan

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Emma - 22 september 2012 20:52

Hejsan :) Nu sitter vi och kollar på körslaget, och äter chips och popcorn :) Och imon kommer de upp en liten överraskning... SÅ HÅLL KOLL PÅ BLOGGN IMON FÖR DÅ HAR NI FÅTT EN ÖVERRASKNING :)

Av Emma - 22 september 2012 16:19


Av Emma - 22 september 2012 10:15

Hejsan :) Ni kanske minns min frågestund som jag hade... Iaf, jag hann inte svara på alla frågor i samma inlägg, så jag svarar på dom nu!


Maja:

Kan inte du göra en ny header snart? Kanske en med lite höstbilder? - Hahah, jo jag ska göra en ny header snart.. :)


Varför började du blogga? - De verkade kul, och min kusin hade en blogg, så då ville jag oxå göra en typ.


Kan du typ göra en "room tour" så du lägger ut bilder på ditt rum? - Jajjamensan ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Erik & Felicia:

Skulle du helst ha en lillasyster eller lillebror? - Lillasyster. :P


Favorit månad? - Hmm.. Oktober (min födelsedag) December (julafton) Och typ Juli, Augusti då de är sommar ;)


Använder du Gimp eller Paint till dina bilder? - Paint! Gimp är ju så svårt..


Har din mobil fått en spricka? Jag har för mig att jag såg en bild då den va trasig.. - Hehe ja.. Den har fått en ganska stor spricka, typ bara över hela skärmen.. "Duktigt Emma"


Vill du helst ha en systemkamera eller en Iphone 4s? - GAAAH VA SVÅÅÅÅRT!!!! Fast ja tror nog en Iphone 4s..









Av Emma - 22 september 2012 08:34

Hejsan! :) Jag vaknade typ vid halv åtta imorse, och då gick jag och duschade. Sen gick jag upp och kollade på tv, då va de Narnia på tv:n som jag kollade lite på, men nu satte jag mig vid datan istället :)

Men idag vet jag inte vad jag ska göra... (Asså jag är ju hemma nu, för mamma kom hem vid 18:00 igår :P)

Jag ska iaf åka ner på stan och kola papper, för vi har typ inget papper. Och jag måste ha pappaer, för jag ska göra ett jätte stort inbjudnings kort till Aylin! :D Haha. för jag fyller ju år snart (kanske inte jätte snart men.. 30 oktober) Och då ska jag bjuda bara Aylin på mitt party, så då kommer jag göra ett superstort inbjudnings kort till henne som hon kommer få idag! Jag kommer lägga upp bilder på hur de ser ut sen :)

/e


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards